וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד ברשימת המשפיעים של "טיים" - נתניהו בחוץ

אחרי שנתיים הודח ראש הממשלה מהרשימה היוקרתית של המגזין האמריקאי. שר האוצר מככב ברשימה, ונכתב עליו כי "הוא מצפה להביס את הבוס שלו בבחירות הבאות"

ההתלהבות בתקשורת העולמית מיאיר לפיד אינה דועכת. שר האוצר לפיד, נבחר לאחד מ-100 האישים המשפיעים ביותר של המגזין היוקרתי "טיים" לשנת 2013. הבחירה ביו"ר מפלגת "יש עתיד" מפתיעה במיוחד, בשל הדחתו מהרשימה השנתית של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שכיכב בה במשך שנתיים רצופות.

"לפיד, מועמד מחאה מזרם המרכז, התמקד במצע של צדק כלכלי עבור מעמד הביניים הנשכח, והיכה בתדהמה את המפלגות המבוססות", נכתב על שר האוצר בכתבה שצורפה לרשימה. עוד נכתב כי "בבחירות הבאות, לפיד יצפה להביס את הבוס הנוכחי שלו ".

לפיד מופיע ברשימה לצד מנהיגים בולטים מהעולם, כגון נשיא ארצות הברית ברק אובמה ורעייתו מישל, נשיא סין שי ג'ין-פינג, שליט צפון קוריאה קים ג'ונג-און והאפיפיור פרנציסקוס. כמו כן מופיעים ברשימת "המשפיעים": חברת הקונגרס לשעבר גבי גיפורדס, הזמר ג'סטין טימברלייק, הנסיכה קייט מידלטון והמנחה ג'ימי פאלון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יביס את הבוס בבחירות הבאות? לפיד במגזין ה"טיים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמות בולטים נוספים ברשימה הם של מושל ניו ג'רזי, כריס כריסטי, שזכה לשבחים בשל טיפולו בנפגעי הסופה "סנדי"; שופטת בית המשפט העליון בארצות הברית, אלנה קייגן; מללה יוסופזאי, הנערה שנאבקה בשלטון הטליבן בפקיסטן ונורתה; מנהיג המחתרת הכורדית עבדוללה אוצל'אן, שחתם על הסכם הפסקת אש מול ממשלת טורקיה; מנכ"לית יאהו, מריסה מאייר; ואלון מאסק, מנכ"ל חברת החלל האזרחית ספייסX.

נתניהו, שכאמור אינו מופיע השנה ברשימה, כיכב בה ב-2012 לצד מנכ"ל אפל טים קוק, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית מיט רומני, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, שרת החוץ האמריקאית הילרי קלינטון - והנשיא ברק אובמה. אחד השמות הבולטים ברשימה של 2012 היה הכדורסלן האמריקאי ממוצא סיני ג'רמין לין, שנחשב לכוכב עולה בליגת אן-בי-איי.

על נתניהו נכתב ב-2012 כי הוא "אחד המנהיגים הדגולים בעולם", ובשנת 2011, נכתב על ראש הממשלה הישראלי כי הוא "קשה לפענוח". באותה שנה, לצד פוליטיקאים, שחקנים וספורטאים, בלט ברשימה שמו של ואאל גנאים, איש המחשבים שהצית את המחאה שהובילה לפרוץ ההתקוממות במצרים, שבסופו של דבר הביאה להדחתו של הנשיא חוסני מובארק. כמו כן, הוכתרו כ"משפיעים" ברשימה של אותה שנה מנכ"ל פייסבוק מרק צוקרברג ומנכ"ל גוגל לארי פייג', לצד מייסד אתר ההדלפות ויקיליקס ג'וליאן אסאנג', ואשת התקשורת אריאנה הפינגטון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully