וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב תקף בת 13: "הרגשתי שאני הולכת למות"

רמי שני

13.4.2013 / 19:59

הנערה המאושפזת עם פציעות בפניה ובגופה סיפרה ממיטתה בבית החולים סורוקה: "זרקו עליו אבנים ועזרו לי לצאת משם, אחרת לא הייתי בחיים". אמה: "היא תישאר עם פצע בנשמה"

צילום: שי מכלוף עריכה: טל רזניק

הנערה בת 13 שהותקפה הערב (שבת) על ידי כלב פיטבול ונפצעה בפניה ובגופה בבאר שבע, סיפרה על שאירע לה: "הכלב תקף אותי בלי סיבה", אמרה הנערה, המאושפזת בבית החולים סורוקה בעיר. הנערה עוברת כעת ניתוח בעקבות פציעותיה.

בת 13 ננשכה על ידי כלב בבאר שבע. שי מכלוף
"שיכניסו את הכלב לכלא. אני אוהבת כלבים, אבל לא כאלה". הנערה שהותקפה/שי מכלוף

"לא עשיתי לו כלום. הוא קפץ עליי והתחיל לנשוך אותי בגב ובעין. הרגשתי כאילו אני הולכת למות. פחדתי כל כך, הבעלים שחרר את הכלב ואז הוא קפץ עלי. היו שם כמה אנשים זרים שזרקו עליו אבנים ועזרו לי לצאת משם, אחרת לא הייתי יוצאת בחיים. שיכניסו את הכלב לכלא. אני אוהבת כלבים, אבל לא כאלה", סיכמה הנערה בת ה-13.

אביה הוסיף כי האירוע קרה במרחק של כ-200 מטרים מבית
המשפחה. "בעיניי זה אירוע פלילי, זה יותר גרוע מנשק", אמר. אמה הוסיפה כי "הילדה תישאר עם פצע בנשמה. הכלב לא אשם. הבעלים שלו צריכים לתת את הדין. בעלי הכלבים צריכים לשמור על החיות. איך הוא יצא ככה לטיול בלי לשמור עליה? רגע אחד היא יצאה מהבית ופתאום היא בבית חולים".

המשטרה החליטה להאריך את מעצרו של הנער בן ה-14 שהיה עם כלב פיטבול שתקף הערב את הנערה. זאת בתום חקירת הנער ואביו. הנער חשוד באי נקיטת צעדי זהירות וברשלנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכלב התוקף/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנערה הותקפה על ידי כלב מסוג פיטבול בעת שהייתה במגרש משחקים בבית ספר בשכונת נחל עשן בבאר שבע. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הכלב נמלט מבעליו והגיע לגינה שבה הייתה הנערה. המשטרה עיכבה לחקירה בתחנת באר שבע את בעל הכלב וכן את בנו.

שי קדוש, פרמדיק מד"א שטיפל בנערה, אמר לוואלה! חדשות כי הנערה הייתה בהלם. "היא בקושי הצליחה לדבר איתנו אבל איכשהו סיפרה לנו מה עבר עליה". הנערה עוברת סדרת בדיקות בבית החולים סורוקה ובני משפחה שוהים עמה. אנשי מד"א סיפרו כי בעל הכלב חש ברע והתעלף לאחר שראה את כלבו תוקף את הנערה. קדוש, ששירת ביחידת הכלבנים "עוקץ" במהלך שירותו הצבאי, סיפר כי זו הפעם הראשונה שבה הוא נתקל בנשיכות כה חמורות. "כבר ראיתי מקרים שבהם כלבים התנפלו על אנשים, אבל המקרה הזה הקשה מכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully