וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצול שואה העיר לנערים והותקף: "נתנו לי בוקסים"

20.3.2013 / 10:04

ראובן יונה, בן 80 מפתח תקווה, הזהיר שני נערים כי הם עלולים להיפגע כיוון שטיפסו על סככה בגן ציבורי. לפי החשד הם הכו אותו וגרמו לו לשברים. בנו: "פירקו לו את העצמות"

מקרה חמור של תקיפת קשיש בפתח תקווה: ראובן יונה, ניצול שואה בן 80, הותקף על פי החשד על ידי שני נערים, בני 14 ו-15, בגן ציבורי בעיר, מפני שהזהיר אותם שהם עלולים להיפגע כיוון שטיפסו על סככה בגינה. התקיפה אירעה לפני כשלושה שבועות ואתמול (שלישי) נעצרו השניים. הם הודו בחקירה בחשדות המיוחסים להם.

ראובן יונה, ניצול שואה הותקף לפי החשד על ידי נערים בגינה בפתח תקווה. באדיבות המשפחה
"קפצו עליי ונתנו לי בוקסים". ראובן יונה, שהותקף על ידי הנערים/באדיבות המשפחה

לפני כשלושה שבועות ירד יונה לגינה שמתחת לביתו בפתח תקווה. הוא התיישב על ספסל והבחין כי שני נערים מטפסים על גבי סככה שמוצבת במקום. הקשיש הזהיר את השניים ואמר כי הם עלולים להיפגע ולגרום נזק לסככה. על פי החשד, שני הנערים ניגשו אל יונה, הכו אותו והפילו אותו על הקרקע. בעקבות התקיפה הוא איבד את הכרתו ונגרם לו שבר באגן. השניים המשיכו להכות את הקשיש, עד שאשה שהבחינה בהם נחלצה לעזרתו של יונה. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

במשטרה התייחסו למקרה בחומרה והקימו צוות חקירה מיוחד לאיתור החשודים. שני הנערים שנעצרו יובאו היום לבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בהארכת מעצרם. "המשטרה רואה בחומרה כל מעשה אלימות מכל סוג, ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להעמיד לדין את פורעי החוק באשר הם", נמסר מהמשטרה. בראיון בגלי צה"ל שחזר הבוקר הקשיש את שאירע. "ירדתי מהבית לגינה. ישבתי וראיתי נערים קופצים על הסככה. אמרתי להם שזה מסוכן, ושזה עלול להיקרע. הם קפצו עליי ונתנו לי בוקסים ברגליים ובשוקיים. לא יכולתי להחזיק מעמד. זה נמשך שתיים או שלוש דקות. התעלפתי ולא הרגשתי כלום". בנו של יונה, אילן, סיפר בראיון כי "פירקו לאבא שלי את העצמות. הוא צריך לעבור שיקום. עד למקרה הוא היה עצמאי, והיום הוא נתמך באמי בכל דבר. הוא פשוט שבר כלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully