וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע ירי ליד קדומים: "מקווה שיתפסו את המנוול"

מאיר מנדלאיר, בן 71 משבי שומרון, נפצע קל מירי ברגלו. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר: "אני מרגיש מצוין, מקווה שהרשות הפלסטינית לא תיתן ליורה להתחמק"

צילום: שריה דיאמנט - סוכנות תצפית, עריכה: טל רזניק

חשד לניסיון פיגוע ירי בצומת קדומים: מאיר מנדלאיר, ישראלי בן 71 מההתנחלות שבי שומרון, נפצע קל הבוקר (שני) מירי ברגלו, ככל הנראה מרכב חולף, בעת שעמד בצומת ההתנחלות בשומרון. הוא נמצא בהכרה מלאה ומקבל טיפול רפואי ראשוני. כוחות גדולים של משטרה וצבא נמצאים במקום.

"אני מרגיש מצוין והכל בסדר גמור", אמר מנדלאיר לוואלה! חדשות. "כרגע אני נמצא בתחקור של כוחות הביטחון בבית החולים. אני רק מקווה שיצליחו לתפוס את המנוול ושהרשות הפלסטינית לא תתן לו להתחמק". מנדלאיר הוסיף: "היה לי נס גדול מאוד. עמדתי בתחנה ועבר רכב ערבי ושאל אותי איפה שכם בעברית. אמרתי לו ישר. ואז הוא הניע את האוטו ושמעתי יריה. היה רק אדם אחד ברכב. אני עצמי חובש אז ידעתי מה לעשות, ניסיתי לחסום את הדם והיה שם נער וביקשתי ממנו שיעשה לי חסם ומיד הגיעו כוחות. אני יחסית בסדר אבל זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע והגיע הזמן שהרשות הפלסטינית תיקח את עצמה בידיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע בצומת קדומים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית עולה כי הרכב הגיע למקום, נעצר ליד הטרמפיאדה ואז פתחו נוסעי הרכב בשיחה עם מנדלאיר. הם שאלו אותו מהי הדרך לשכם, ולאחר שזה הדריך אותם, אחד מהם פתח בירי מאקדח. "הוא החל לצעוק ירו בי! ירו בי!" ודידה לצד השני של הכביש לאחר שנפגע ברגלו", סיפר עד ראייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הירי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, אמר בתגובה לירי כי "צריך להפסיק את ההפקרות בכבישים. אני קורא לשר הביטחון הנכנס לכנס דיון חירום ולעצור את הטרור שהרשות הפלסטינית מנסה לחדש בכבישי יהודה ושומרון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקווה שיתפסו את המנוול". מנדלאיר מפונה לבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לאור האירועים האחרונים פניתי למפקד אוגדת יהודה ושומרון בבקשה להגביר את הנוכחות הצבאית והביטחונית בכבישי השומרון, ולפעול ביד תקיפה יותר נגד המחבלים", אמר הבוקר ראש מועצת קדומים, חננאל דורני. "פתחנו את מטה החירום של המועצה ונציגינו מטפלים בהשלכות האירוע על התושבים", הוסיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל, בבית החולים שניידר עדיין נאבקים על חייה של אדל ביטון בת השנתיים, שנפצעה אנושות בתאונת דרכים שנגרמה כתוצאה מיידוי אבנים ליד אריאל, ביום חמישי האחרון. בתאונה נפצעו גם אמה, אדווה, ואחיותיה נעמה בת השש ואביגיל בת הארבע שנפגעו באורח קל ובינוני. עשרה בני אדם נעצרו בחשד ליידוי האבנים.

כל שלוש הבנות מאושפזות בבית החולים שניידר בפתח תקוה. האם אדווה, שמאושפזת בבית החולים בילינסון הסמוך, שוהה רוב הזמן קרוב לבנותיה. בשיחה עם וואלה! חדשות היא מתארת את רגעי האימה בנסיעה לעבר ביתה ביישוב יקיר שבשומרון. "חזרתי מבילוי עם אמא שלי. ביציאה מאריאל, אחרי מאה או מאתיים מטר לכיוון הצומת המרומזר, ראיתי לפני משאית. בשנייה הזו אני שומעת בום וחושך מול העיניים, לא ראיתי שום דבר. אני מאמינה שהמשאית קיבלה את מטח האבנים הראשון, נכנסה לבלימה – ואני, בגלל חוסר שדה הראייה, מצאתי את עצמי מתחתיה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נאבקים על חייה. אדל ביטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הכאב וההתמודדות הקשה אדווה מדגישה כי היא מודה לבורא עולם. "מאוד חשוב לי לומר לכל עם ישראל שאנחנו נמצאים בניסיון מאוד לא פשוט, אנחנו אנשים מאמינים. אני מאמינה בבורא עולם והכל מבחינתי זה השגחה פרטית, זה בידיים שלו. קודם כל אני מודה שהוא השאיר אותי בחיים, עם פציעות שטחיות, וגם אני מודה לו על הקרע שיש בלב שלי. על הבנות היקרות שלי אביגיל ונעמה שנפצעו גם הן קל, זה באמת חצי הכוס המלאה ואני באמת מודה לקדוש ברוך הוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully