וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשל תנאי שירות": חייל איים להצית עצמו בקריה

17.3.2013 / 13:46

החייל, שביקש לקצר את שירותו, שפך על עצמו ועל המפקד חומר דליק בבסיס הקריה בתל אביב. חיילים שהבחינו באירוע השתלטו על החייל והוא הועבר לטיפול המשטרה הצבאית

אירוע חמור בבסיס הקריה בתל אביב: חייל צה"ל איים הבוקר (ראשון) להצית את עצמו ואת מפקדו בבסיס הקריה בתל אביב. חיילים הצליחו לעצור אותו בטרם הצית אש והוא הועבר לטיפול המשטרה הצבאית.

מחקירה ראשונית עולה כי החייל ביקש לאחרונה שיקצרו את שירותו הצבאי. משלא נענו לבקשתו, הגיע הבוקר לבסיס ובמהלך פגישה עם מפקדו שלף חומר דליק, שפך אותו על עצמו ועל מפקדו ואיים להצית את שניהם. חיילים שהבחינו בנעשה השתלטו עליו ומנעו ממנו להדליק את האש. החייל קילל את מפקדו ואיים כי יפגע בו, וזאת עד לבואם של מאבטחי הקריה שהוזעקו למקום. החייל נאזק והועבר לטיפול המשטרה הצבאית. הנושא נמצא בבירור. גורם צבאי מסר, כי החייל סבל תקופה ארוכה מבעיות בתנאי שירותו, שטופלו בצורה עניינית.

בחודש דצמבר האחרון גבר בן 27 הסובל מבעיות נפשיות הצית עצמו בשכונת נווה יעקב בירושלים. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא במצב בינוני. ככל הנראה האיש ניסה להתאבד. חודש לפני נכנס גבר למשרדי מס הכנסה בגבעת שאול בעיר ושפך על עצמו חומר דליק. כוחות משטרה שהוזעקו למקום השתלטו עליו. לטענתו, לא התכוון להצית עצמו אלא רק לאיים.

בחודש יולי שעבר הצית עצמו למוות משה סילמן בהפגנת המחאה החברתית בתל אביב. המקרה עורר גל של הצתות עצמיות נוספות וניסיונות הצתה, באחד המקרים עקיבא מפיעי, נכה צה"ל מיהוד, הצית עצמו למוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully