וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית ירי חמורה בגבול עזה: 3 קליעים פגעו ברכבו של מפקד החטיבה

1.3.2013 / 17:30

הפרה נוספת של הפסקת האש עם חמאס: אש נפתחה מרצועת עזה לאחר עימות בין מפגינים לכוח צה"ל במקום, ופגעה ברכבו של מפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה, אל"מ עופר וינטר

השקט בדרום הופר: גורם צבאי באוגדת עזה אישר לפני זמן קצר (שישי) כי אש נפתחה לעבר מועצה אזורית שער הנגב, הסמוכה לרצועת עזה, בתקרית ירי שבה זוהתה פגיעת שלושה קליעים ברכבו של אל"מ עופר וינטר, מפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה. מדובר בפעם הראשונה מאז מבצע "עמוד ענן" שבה מבוצע ירי נשק קל מרצועת עזה לעבר שטח ישראל.

זמן קצר לפני אירוע הירי התקרבו עשרות מפגינים לגדר המערכת. כוח של צבא שהוקפץ אל המקום ניסה להרחיק את המפגינים מלפגוע בגדר אך משלא נענו ביצע ירי לעבר שלושה מפגינים בבית להיא וזיהה בהם פגיעה. לפתע נפתחה אש לעבר הכוח וזוהתה פגיעה ברכב המח"ט.

אזור תקרית הירי

מדובר בהפרה נוספת של הפסקת האש בין ישראל לחמאס בתיווך מצרים, לאחר שהשבוע שיגר חמאס רקטת פאג'ר לעבר אזור התעשייה באשקלון.

מאז תום מבצע "עמוד ענן", ב-21 בנובמבר 2012, לא נורתה ולו רקטה אחת מכיון עזה לשטח ישראל. ראש מועצת חוף אשקלון, יאיר פרג'ון הביע תקווה שלא מדובר בהצתה מחודשת של הזירה הדרומית. "מאז 'עמוד ענן' היה שקט מוחלט", אמר פרג'ון לגלי צה"ל, "אני מתפלל שזה משהו לא מאורגן מהצד השני אחרת זה יכול להכניס אותנו למעגל של אי שקט".

  • עוד באותו נושא:
  • רצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully