וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: חשד להפעלת בית בושת ליד עיריית עפולה

קובי דוד

27.2.2013 / 11:44

לדברי הדיירים, למקום מגיעים נרקומנים שמטילים פחד על ילדי האזור. לפי החשד, לפני כחודשים הפעילה האישה בית בושת בדירה אחרת בעיר, ופונתה. האזינו לשיחה עם מפעילי המקום

יח"צ - חד פעמי

בפעם השנייה בתוך חודשיים: מתחת לאף של משטרת תחנת עפולה וסמוך לבניין העירייה מפעילה לכאורה בשבוע האחרון דיירת השכונה בית בושת. זאת לאחר שעל פי החשד הפעילה לפני כחודשיים בית בושת בדירה אחרת בעיר. הדיירים המתגוררים ברחוב בעיר נאלצים להתמודד עם דיירת חדשה שגורמת להיסטריה ופחד בקרב התושבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדירה שבה על פי החשד הפעילה האישה בית בושת לפני כחודשיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו מפחדים לצאת מהבית", סיפרה אחת מדיירות השכונה. "אין לנו חיים. כל הזמן מגיעים לשכונה נרקומנים ובני מיעוטים שמטילים פחד על ילדי השכונה". על פי החשד, הדירה הושכרה למגורים לפני כשבוע ימים, לידי אדם זר בעל תעודת זהות מזויפת. ככל הנראה הוא משתף פעולה עם הדיירת, שכבר הפעילה בעבר כמה בתי בושת בעיר.

על פי החשד, מי שנפל קורבן לתרמית הוא קרוב משפחתה של קשישה שהחליטה לעזוב את העיר ולהציע את הדירה להשכרה. "קיבלתי את התשלום הראשון במזומן, אך את היתר בהמחאות שהתבררו כגנובות". סיפר קרוב משפחתה של הקשישה. "לתדהמתי הרבה קיבלתי גל של טלפונים מדיירי השכונה, שהלינו כי ביתה של הסבתא הפך לבית בושת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"יש לנו בנות יפות"

אבי (שם בדוי), קרוב משפחתה של הקשיש, החליט לבדוק את העניין, וערך ביקור פתע במקום. "חשכו עיני כאשר ראיתי גבר גבוה רחב כתפיים המציע לי להיכנס לדירה של קרובת משפחתי, ו'ממליץ' לי בחום על אחת מהנערות שעבדו שם עירומות למחצה". אבי מיהר להזמין את המשטרה על מנת לפנות את האנשים מהדירה, אולם התברר כי אין באפשרותה לפנות את הדיירים החדשים, אלא על ידי צו פינוי מבית משפט. אבי אף הגדיל לעשות וניסה לסייע לכוחות המשטרה.

בשיחת טלפון שערך אבי עם בעלת המכון לכאורה, נשמעת האחרונה מסבירה בפירוט רב את מיקום הדירה וממליצה על השירות ה"אדיב" המוצע במקום. "יש לנו בחורות יפות היום. כדאי לך להגיע. אתה יכול להגיע עד השעה תשע", דחקה בו האישה. "אתה תשלם רק 200 שקל לחצי שעה ותקבל עיסוי ופינוק". בין היתר, הציגה בעלת המכון את את אחת הצעירות, "זאתי יפה, מיוחדת, חזה ענק, סיליקון".

בסוף חודש דצמבר פורסם בוואלה! חדשות כי על פי החשד האישה מפעילה בית בושת בשכונת גבעת המורה בעיר. כוחות המשטרה פתחו בחקירת האירוע ופינו את הדיירת מהדירה. אלא שזו לא אמרה נואש והחליטה להתמקם ביעד חדש.

דיירי הבניין ברחוב שפירא לא התכוונו לשבת בחיבוק ידיים, ופנו לעו"ד דב הירש על מנת שזה ייצגם מול הרשות המקומית וכוחות המשטרה. לדברי הירש, "המקרה חושף את אוזלת ידה של המשטרה, שאינה מקיימת חובה לסייע לתושבים להפסיק את המטרד. לצערי הרב, המשטרה איננה פועלת נגד הסרסורית המפעילה את המקום, אף שנמסרו לה כל הראיות המוכיחות את זהות הסרסורית ופועלה. כך למעשה מתעצם הסבל של השכנים".

מעיריית עפולה נמסר בתגובה. "אנחנו סומכים על המשטרה בטיפול שלה". ממשטרת מחוז צפון נמסר בתגובה. "המשטרה פעלה ופועלת כנגד מקומות אלה. בנוסף התקיימה פגישה עם נציגי הרשות המקומית ונציגים נוספים במטרה 'לתקוף' בהיבטים נוספים כגון רישוי עסק, מס הכנסה ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully