וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עובד זר השאיר קשישה באמבטיה רותחת - וגרם למותה

21.2.2013 / 13:22

על פי החשד, העובד הזר בן ה-24 השאיר את הקשישה בת ה-86 באמבטיה ללא השגחה בבית אבות בפתח תקווה. היא נכוותה במספר אזורים בגופה ומתה לאחר מספר ימים בבית החולים

עובד זר נעצר אתמול (רביעי) בחשד לגרימת מוות ברשלנות של קשישה בה טיפל לפני כחודש. על פי החשד, העובד, בן 24, השאיר את הקשישה בת ה-86 באמבטיה רותחת בבית אבות בפתח תקווה ללא השגחה והיא נכוותה במספר אזורים בגופה. לאחר מספר ימים היא מתה בבית החולים.

חקירת המקרה החלה לאחר שתושב העיר הגיע לתחנת המשטרה וסיפר לחוקר שבשעה שהגיע לבקר את אשתו המתגוררת בבית האבות הוא נדהם לגלות שהיא סובלת מכוויות בגופה. מיד לאחר מכן אושפזה הקשישה בבית החולים בלינסון והעובד נקרא לחקירה, מסר את גרסתו ושוחרר. המשטרה גבתה עדויות גם מעובדים אחרים כדי להבין האם נתנו את ההנחיות המתאימות לעובד.

לאחר מספר ימים, בעקבות זיהום שנגרם לה, מתה הקשישה בבית החולים. אז, ביקשו השוטרים לעצור שוב את החשוד. כשהגיעו השוטרים לעצור אותו ולהשיבו לחקירה, התברר להם שהוא יצא לחופשה. אתמול הוא אותר, נחקר ונעצר והיום ובית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בארבעה ימים.

בתחילת החודש הוגשה במשטרת צפת תלונה נגד מטפל בבית אבות "סוכת שלום" בעיר בחשד כי תקף דיירת קשישה בת 83, לאחר שהתנגדה כי ילביש אותה. בנה הגיש תלונה בתחנת המשטרה ובמקביל תחקרה הנהלת המוסד את צוות העובדים. על פי החשד, המטפל הגיע אל חדר המקלחת שבו שהתה הקשישה וביקש להלביש אותה לאחר שהתרחצה בליווי מטפלת. הקשישה התנגדה לכך נחרצות וביקשה ממנו לקרוא למטפלת אחרת כדי שזו תוכל להלביש אותה. לדבריה, בשל סירובה החל המטפל לצעוק עליה והכה אותה בצוואר ובמצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully