וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דקר את שכנתו 13 פעם לעיני בתה בת השנתיים

קובי מנדל

19.2.2013 / 11:32

אחמד זובידאת נאשם בחטיפתה של מריה זובידאת, ברציחתה לעיני בתה בת השנתיים ובהתעללות באחרונה. הוא חטף את שתיהם, ולאחר הרצח הותיר את הילדה לבדה בשעת לילה בבית עלמין

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד אחמד זובידאת, בן 22 מבסמת טבעון, המאשים אותו ברצח מריה זובידאת, בת 38 מכפרו, כמו גם בחטיפתה טרם הרצח, בהתעללות בילדתה בת השנתיים ובהשארתה של הילדה, ללא השגחה במטרה לנטוש אותה.

על פי כתב האישום, בראשית ינואר השנה, בשעת ערב, התקשרה מריה אל הנאשם, המתגורר ליד הוריה. בעקבות שיחת הטלפן עימה, הגיע הנאשם אל ביתה. מריה ובתה נכנסו על מכוניתו של הנאשם, והן החלו בנסיעה משותפת עם הנאשם. בשלב מסוים חטף הנאשם את המנוחה והפעוטה, והסיע אותן לכיוון אזור בית לחם הגלילית. בהיותו בחברת המנוחה והפעוטה, דקר הנאשם את המנוחה באמצעות סכין שהחזיק ברשותו כ-13 פעמים במקומות שונים בגופה, וגרם למותה. כל זאת עשה הנאשם כשהפעוטה נמצאת בסמוך לאמה בעת הרצח.

כתב אישום נגד החשוד ברצח מריה זובידאת, אחמד זובידאת , פברואר 2013. ערן גילווארג
דקר את המנוחה 13 פעמים. זובידאת במחוזי בחיפה, הבוקר/ערן גילווארג

על פי כתב האישום, לאחר שרצח את המנוחה, הפשיט אותה הנאשם מבגדיה, והשאיר את גופתה מוטלת בחורש הסמוך לבית לחם הגלילית. מעט לפני השעה 20:00 עזב הנאשם במכוניתו את האזור, כשהפעוטה איתו, ונסע לכיוון איבטין. שם, ליד בית העלמין תל רגב, הוריד הנאשם את הפעוטה מהמכונית, ונמלט מהמקום כשהוא משאיר את הפעוטה משוטטת לבדה בכביש החשוך הסמוך לבית העלמין. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
כתב אישום נגד החשוד ברצח מריה זובידאת, אחמד זובידאת , פברואר 2013. ערן גילווארג
נמלט והותיר את הפעוטה משוטת לבדה. זובידאת במחוזי בחיפה, הבוקר/ערן גילווארג

בניגוד לנטען בכתב האישום, הנאשם טען בחקירתו כי לאחר השיחות עם המנוחה, הוא הגיע לביתה, ולבקשת המנוחה, הסיע אותה ואת בתה הפעוטה לאיבטין במכונית השייכת לאביו. הפרקליטות טוענת כי הוא האחרון שפגש בה בעודה בחיים, וכי ברכב נמצאו כתמי דם של המנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully