וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: שישה מקרי אונס, והחשודים - תאומים זהים

משטרת צרפת עצרה שני מובטלים בחשד לביצוע התקיפות באזור מרסיי, אך החוקרים לא מצליחים לקבוע מי האשם. רק בדיקת DNA משוכללת יכולה להכריע, אך עלותה כמיליון אירו

משטרת צרפת מתמודדת בימים אלה עם חקירה לא שגרתית: במרסיי בוצעו שורה של מעשי אונס ותקיפות מיניות, ושני חשודים נעצרו. החוקרים בטוחים שאחד מהם ביצע את המעשה, אך לא יודעים להבדיל בין שני חשודים, שכן מדובר בתאומים זהים. זולת העובדה שהשניים חולקים את מאפייניהם החיצוניים, הם גם חולקים את אותו רצף די-אן-איי.

כלי תקשורת בצרפת דיווחו כי משטרת מרסיי עצרה את שני התאומים הזהים, שזוהו בשמם הפרטי - אלווין ויוהן - אך כי החוקרים אינם מצליחים להבין מי מבין שני התאומים בני ה-24 אחראי לשש התקיפות שהתבצעו בתקופה של חמישה חודשים. השניים הוכשרו כנהגי משאית וכיום הם מובטלים מעבודה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

לפי העיתון "לה פרובנס", שחשף את הפרשה, שש התקיפות התבצעו בעיר בין החודשים ספטמבר 2012 לינואר השנה, והמתלוננות הן נשים בנות 22 עד 76. בידי המשטרה תיעוד של התוקף מאחד המקרים, שנלקח ממצלמה המותקנת באוטובוס, ואחת המתלוננות בפרשה אף זיהתה את התאומים, אך לא הצליחה להבדיל ביניהם במסדר זיהוי.

המשטרה הודיעה כי הצליחה לוודא שדגימות די-אן-איי של התאומים נמצאו על גופן של המתלוננות, אך החוקרים לא מצליחים להבין מי מבין השניים אחראי למעשים - או אפילו להוכיח אם שניהם אשמים. מומחים שהתראיינו לתקשורת הצרפתית העריכו כי הפתרון היעיל ביותר הוא לבצע בדיקה גנטית מיוחדת, שעשויה להבחין בין רצף הדי-אן-איי של שני התאומים, אך עלותו של ההליך המשוכלל נאמדת בכמיליון אירו. בינתיים, שני האחים נותרים במעצר ומכחישים את ההאשמות נגדם.

לקריאה נוספת
פרשת רצח בארה"ב: מי משני התאומים רצח?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully