וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סימנו חניית נכה סביב כלי רכב - וגררו

תושבת תל אביב גילתה שבעת שחנתה בכחול לבן, הפכה החנייה לחניית נכים, רכבה נגרר והיא קיבלה דו"ח. מהעירייה נמסר: "זו אכן טעות חמורה ושלומיאליות, מתנצלים על עוגמת הנפש"

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: גדי וינסטוק

להגיע לרכב ולגלות שגררו אותו זה אף פעם לא נעים, אבל ביום ראשון האחרון גילתה תושבת תל אביב צעד עוד יותר מרגיז - בעודה חונה סמוך למדרכה המסומנת בכחול לבן, הפך המקום לחניית נכים ובעקבות זאת היא קיבלה דו"ח ורכבה נגרר. "בבוקר יום ראשון בערך בשעה 12 בצהריים חזרתי עם רכבי אל ביתי אשר ביהודה הלוי בתל אביב והחנתי את רכבי ממש מתחת לבית. החנייה הייתה כחוק, במדרכה המסומנת כחול לבן, אפילו עם תו חנייה אזורי. אני חונה כבר קרוב לחצי שנה ברחוב (הרי שם אני גרה) ומכירה היטב היכן מותר להחנות והיכן אסור", תיארה הילה בן ברוך בעמוד הפייסבוק שלה.

לדבריה, כשירדה לרכב בסביבות השעה 22:00 כדי לצאת לעבודה, גילתה כי המכונית לא במקום בו החנתה אותה ובמקום זאת קיימת שם חניית נכים, שלא היתה שם קודם. "באותם רגעים עוד חשבתי לתומי שגררו לי את הרכב כי היו חייבים לעשות את החנייה, אך כיצד ייתכן שעושים דבר כזה בלי ליצור איתי קשר? הרי שיש לוחית רישוי על הרכב וניתן להתקשר, ליצור קשר עם בעל הרכב, ולבקש להזיז את הרכב", כתבה.

בן ברוך התקשרה למוקד 106 לשאול לפשר העניין, ולאחר שיחה סוערת, הסביר לה המוקדן שעליה לשלם 350 שקלים על עלויות הגרירה. היא התקשרה לחניון הדולפינריום אליו נגרר הרכב, אז גילתה כי גם נרשם לה דו"ח בסך 1,000 שקלים בשל חנייה בחניית נכים. למחרת גילתה בן ברוך כי קיימות מצלמות אבטחה לבניין שתיעדו את מה שהתרחש. "פשוט לראות ולא להאמין. לבכות או לצחוק. בזמן שרכבי חונה בכחול לבן, מגיעים 2 עובדי עירייה ומסמנים סביבו את חניית הנכה! צ'יק צ'ק גם שינו את צבע המדרכה מכחול לבן לאפור. ככה. בפשטות. תוך 5 דקות הפכו אותי לעוברת על החוק" סיפרה. בן ברוך סיפרה כי הרכב עמד שעתיים בחניית נכה, אז הגיעה פקחית שעובדת ברחוב מדי יום ורשמה לה את הדו"ח. "עד כה, ה'עבירה' שלי עומדת על סך 1,350 ש"ח. ככה. בלי למצמץ. כל אחד בא, עשה את העבודה שלו, ולא עצר לרגע להפעיל שיקול דעת", סיכמה בן ברוך והבהירה כי היא אינה מתכוונת לשתוק. "מזלי הרב מאוד שיש לי את הצילומים, אני לא רוצה בכלל לחשוב על אנשים אשר קרה להם מקרה דומה ושצריכים עכשיו ללכת להוכיח את חפותם ללא שום הוכחה".

מעיריית תל אביב נמסר בתגובה: "זו אכן טעות חמורה ושלומיאליות שאינה מקובלת על עיריית תל-אביב-יפו. אנחנו מתנצלים על עוגמת הנפש ונבדוק את עצמנו לגבי העתיד כדי שדברים מסוג זה לא יישנו. הקנס כמובן יבוטל ויושבו כל הוצאות הגרירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully