וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בהודו: אונס קבוצתי של צעירה שנסעה באוטובוס

כחודש לאחר שאונס הסטודנטית עורר מחאה בהודו, נעצרו שישה גברים בחשד שחטפו צעירה שעלתה לאוטובוס בצפון הודו, ואז אנסו אותה כל אחד בתורו. בין החשודים: הנהג והכרטיסן

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שבועות ספורים לאחר הסערה בהודו בעקבות אונס הסטודנטית באוטובוס בדלהי, אירע בסוף השבוע מקרה אונס דומה. שישה בני אדם נעצרו אתמול (שבת) בעקבות חשד כי אנסו צעירה בת 29 שנסעה באוטובוס במחוז פאנג'ב שבצפון המדינה. במשטרה חודשים כי האישה, שעלתה על האוטובוס בדרכה לביקור אצל הוריו של בעלה, נחטפה על ידי נהג האוטובוס והכרטיסן, ונאנסה פעם אחר פעם.

תחנת האוטובוס בה עלתה הצעירה שנאנסה בהודו על ידי מספר גברים, 12 ינואר 2013. רויטרס
תחנת האוטובוס בה עלתה הצעירה/רויטרס

בתלונתה מסרה הצעירה כי היא נסעה מהכפר של הוריה וכאשר ביקשה לרדת, נהג האוטובוס לא הסכים לעצור וגם הכרטיסן התעלם מבקשתה. השניים לקחו אותה למקום לא ידוע, ושם יחד עם חמישה גברים נוספים שהצטרפו אליהם אנסו אותה כל אחד בתורו.

לאחר מכן הם הם השאירו אותה ליד הכפר בו גרים הורי בעלה. "שישה בני אדם נעצרו בחשד לאונס צעירה בת 29 לאחר שלקחו אותה בכוח למקום לא ידוע בליל ה-11 בינואר", מסרה המשטרה המקומית. במשטרה אמרו כי החשודים הודו בחקירתם בביצוע המעשה וכי הם מקווים לעצור בקרוב את החשוד הנוסף. הצעירה תועבר לבדיקות רפואיות נוספות.

כאמור, אונס הסטודנטית לפיזיותרפיה, הידועה כיום בשם "בתה של הודו", על ידי שישה גברים בחודש דצמבר לאחר שעלתה לאוטובוס עם בן זוגה, עוררה סערה בהודו. אתמול נחשף ב"דיילי טלגרף" כי על ערש דווי גוללה הסטודנטית כיצד נאנסה והוכתה. הצעירה סיפרה כי היא וחברה עלו על אוטובוס שכור לבן לאחר שצפתה עם חברה בסרט בקולנוע סמוך. "היו שישה או שבעה על האוטובוס והנחנו שהם נוסעים. מישהו סגר את האורות של האוטובוס ובא לקראתו של החבר שלי והתחיל להכות אותו. הם החזיקו לי את הידיים ולקחו אותי לחלק האחורי של האוטובוס. הם קרעו את הבגדים שלי ואנסו אותי בתורות. הם הכו אותי עם מוט ברזל ונשכו אותי בכל הגוף שלי בשיניהם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלפים מפגינים בהודו לציון מות קורבן האונס הקבוצתי. AP
הפגנה שהתקיימה בהודו בעקבות אונס הסטודנטית/AP

בעדותה, סיפרה הצעירה כי האנסים "לקחו את כל החפצים, הטלפון הנייד שלי, הארנק, כרטיס אשראי, כרטיס חיוב, השעונים... שישה אנשים אנסו אותי בתורות, כמעט שעה, באוטובוס נוסע. נהג האוטובוס התחלף, כך שהוא גם יוכל לאנוס אותי". היא וחברה נאבקו בכל כוחם בתחילה, אבל זעקותיהם לא נשמעו והתוקפים חטפו את הטלפונים הניידים שלהם. "שמעתי את האנשים האלה אומרים: 'תפסו אותם, תקרעו את בגדיהם, הכו אותם, קחו את התיק שלה". היא גם סיפרה כי הם דיברו בגסות.

"היינו כל הזמן בחושך. מהאופן שהם דיברו הבנתי שהם לא יודעים קרוא וכתוב", היא אמרה. "חצי מהזמן הייתי מחוסרת הכרה, אבל כל פעם שהתעוררתי הבנתי שהם מכים אותי. החבר שלי ניסה להציל אותי, אבל האנשים האלה הכו אותו בכל פעם שהוא בא לקראתי. הם גם הכו אותו במוט ברזל בראשו". כשהיא והחבר שלה לא הראו סימני חיים, תוקפיהם פשטו את בגדיהם והשליכו אותם מהאוטובוס. "הם הפשיטו את כל הבגדים של החבר שלי, כי חשבו ששנינו מתים וזרקו אותנו מאוטובוס נוסע. שנינו היינו עירומים בצד הדרך, ועוברים ושבים ראו אותנו והודיעו למשטרה", סיפרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully