וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימותים ליד שכם: "מתנחלים ירו בשני פלסטינים"

ניר יהב ויהושע בריינר

10.1.2013 / 11:58

לטענת הפלסטינים עשרות מתנחלים מיצהר תקפו קבוצת פלסטינים ששיחקה בשלג בכפרים עוריף וקוסרה. המתנחלים טוענים אחרת: "בנינו בובות שלג עם הילדים והם החלו לזרוק אבנים"

מקורות פלסטינים דיווחו הבוקר (חמישי) כי צעיר פלסטיני בשם עמאר סאמר נפצע כתוצאה מירי של מתנחלים לעברו בכפר קוסרה שמדרום לשכם. בנוסף דווח על פלסטיני אחר בשם טארק ספדי שנפצע מירי מתנחלים בכפר עוריף הסמוך. לדברי המקורות, עשרות צעירים מהתנחלות יצהר תקפו עשרות פלסטינים ששיחקו בשלג בסמוך לכפרים עוריף וקוסרה, וכתוצאה מכך נפצעו השניים. לא דווח מה מצב הפצועים, שהועברו לבית החולים רפידיא בשכם.

בשלב זה לא ברור האם אכן בוצע ירי כלשהו לעבר הפלסטינים מצד המתנחלים, אולם לטענת המתנחלים המניע היה אחר. התקיימו עימותים בין הפלסטינים למתנחלים, לאחר שתושבי קוסרא החלו להגיע לכרמים הנמצאים בבעלות יהודית. כוחות שהגיעו למקום עשו שימוש באמצעים לפיזור הפגנות. "היינו עם הילדים שלנו ובנינו בובות שלג כשלפתע ראינו כמאה פלסטינים בסמוך לכרם", מספר אהרון קצוף. "הם החלו לפגוע בגדרות במקום וזרקו אבנים. מיד הזעקנו את הצבא שהודיע לנו שבגלל מזג האוויר ייקח לו זמן להגיע ובינתיים הרחקנו את הערבים מהכרם, ורק עכשיו הגיעו לכאן כוחות. אני בכל אופן לא מכיר שום ירי שבוצע".

בתוך כך, עשרות פלסטינים התקרבו הבוקר לשכונה בהתנחלות יצהר שבשומרון ויידו אבנים לעבר בתי היישוב ואל עבר התושבים. כוחות ביטחון מקומיים ביחד עם כוחות הביטחון הרחיקו את הפלסטינים לכיוון הכפר עוריף ואולם ידוי האבנים באזור נמשכו. עד כה לא דווח על נפגעים בתקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully