וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שנתיים נעדרה במשך שעות; ידיד המשפחה נעצר

קובי מנדל

5.1.2013 / 21:40

הפעוטה נמצאה אמש משוטטת לבדה במטעי הכפר איבטין שבגליל התחתון, אך רק היום אותרו בני משפחתה שלא דיווחו על היעלמותה. היא נמצאת בהשגחה בבית החולים ומצבה טוב

פעוטה בת שנתיים נמצאה אמש משוטטת לבדה במטעי הכפר איבטין שבגליל התחתון. שוטרים ושוטרי מג"ב שהוזעקו למקום הביאו אותה לתחנת המשטרה, ומשם היא הועברה לבדיקות רפואיות בבית החולים רמב"ם בחיפה. הפעוטה הועברה להשגחה במחלקת הילדים והודעה נמסרה לשירותי הרווחה בכפר ונסיבות האירוע נבדקות.

למרות שנעדרה שעות ארוכות מביתה, בני משפחתה של הפעוטה לא דיווחו לרשויות על היעלמותה ורק היום (שבת) אותרו בני המשפחה. מהמשטרה נמסר כי בני המשפחה זומנו לחקירה כדי לבדוק את נסיבות האירוע. עוד נמסר כי הפעוטה ממשיכות לשהות במחלקת הילדים בבית החולים רמב"ם שבחיפה וכי מצבה טוב והיא מתקשרת עם הצוות הרפואי. לאחר שעברה סדרת בדיקות, הוסר החשש כי עברה התעללות כלשהי או הורעבה.

לאחר שאותרו בני המשפחה, עצרו חוקרי תחנת זבולון ידיד של המשפחה. דובר מחוז חוף, רב-פקד ערן שקד, סירב למסור פרטים על נסיבות מעצרו, וציין כי הדבר נובע מאירועים קודמים. "אני מסרב למסור פרטים שיגרמו לחקירה להיזרק לפח", מסר הדובר. גם אביה של הפעוטה נחקר. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של ידיד המשפחה בבית משפט השלום בקריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully