וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ”אנס באכזריות שלוש שעות והתעלם מזעקות הקשישה”

גלעד גרוסמן

3.1.2013 / 12:25

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד אזרח אריתריאה בן 19, המואשם גם כי גרם נזק גופני ונפשי לקשישה. "לא הרפה, המשיך וחזר שוב ושוב על מעשיו, וניצל את חוסר האונים שלה"

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש בצהריים (חמישי) כתב אישום נגד אזרח אריתריאה, בן 19, הנאשם באונס, התעללות ומעשה סדום בנסיבות אינוס בקשישה בת 83 בדרום תל-אביב, לפני כשבועיים. מעצרו של הנאשם הוארך ב-12 ימים. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין תמר אניס מפרקליטות מחוז תל אביב, הנאשם הגיע לביתה של הקשישה בשעת בוקר מוקדמת, קפץ מעל הגדר לתוך חצר הבית והתנפל עליה. היא ניסתה לזעוק לעזרה, והוא סתם את פיה, הפיל אותה על מזרון בחצר ואנס אותה תוך שהוא מתעלם מזעקותיה ותחינתה שיפסיק.

הוארך מעצרו של החשוד באונס הקשישה בתל אביב. טל אנגלנדר
נאשם באונס, התעללות ומעשה סדום בנסיבות אינוס/טל אנגלנדר

מכתב האישום עולה כי הנאשם אנס את המתלוננת כמה וכמה פעמים, וכן ביצע בה מעשה סדום. בכתב האישום נטען גם כי הנאשם סטר לה בחוזקה פעמים רבות, וכי המעשים נמשכו שעות ארוכות ונפסקו רק כאשר הגיעו קרובי משפחה של המתלוננת אל הבית. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמה למתלוננת טראומה גופנית ונפשית וכן חבלות ודימומים. בעקבות האירוע אושפזה הקשישה במשך שבוע בבית החולים.

האירוע הותר לפרסום רק השבוע, לאחר שבצעד חריג ומעורר ביקורת הוציאה בתחילה המשטרה צו איסור פרסום גורף על הפרשה. לאחר שנעצר, נמצאה התאמה מלאה לכאורה בין ה-DNA של החשוד לבין ממצאים שאותרו על גופה של הקשישה.

בבקשת המעצר של הפרקליטות נכתב כי "המשיב לא הרפה והמשיך וחזר שוב ושוב על מעשיו למתלוננת באכזריות ובפרעות תוך הפעלת כוח רב ואלימות חמורה וללא רחם, ותוך התעלמות מתחנוניה ומשוועתה של המתלוננת".

עוד נכתב כי "מעשיו מעידים על כך שהוא מונע על ידי דחפים מיניים חייתיים בלתי מרוסנים ובלתי נשלטים. האלימות יוצאת הדופן שהפעיל כלפי המתלוננת ללא כל התרסה מצידה או כל סיבה אחרת הנראית לעין תוך ניצול חוסר האונים שהפגינה והתעלמות מתחנוניה שיחדל ממעשיו מחדדים את הסיכון העצום הנובע ממנו לכלל הציבור". לפי בקשת המעצר, הנאשם מכחיש את המיוחס לו וטוען שהיה שיכור באותו יום ואינו זוכר מה קרה.

בדיון הארכת המעצר ביקש פרקליטו של הצעיר, עו"ד גלאון קפלינסקי, שלא להתיר לפרסם את שמו, מכיוון שלטענתו מדובר בנער בן 17 ששיקר לגבי גילו כדי להכנס לישראל. מנגד, הפרקליטות הציגה חוות דעת שגיבשה המשטרה על סמך בדיקות שיניים ועצמות שנערכו לנאשם, לפיה הוא בגיר. השופט, ציון קאפח, קבע כי לא מדובר בקטין, והוסיף כי חוק הנוער נועד להגן על קטינים ישראלים ופרסום שמו לא יפגע בו, אולם נתן אורכה לאפשר לעורך הדין לערער על ההחלטה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully