וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד באשדוד: גבר כבן 60 אנס בת 14 הלוקה בשכלה

רמי שני

3.1.2013 / 10:50

האיש נעצר אתמול אחרי קצת יותר מחודש לאחר שהנערה סיפרה למשפחתה כי אנס אותה בעת ששהתה בביתו. החשוד, בן משפחה רחוק של המתלוננת, מכחיש את הטענות נגדו

תושב אשדוד בשנות השישים המאוחרות לחייו נעצר אתמול (רביעי) בידי משטרת העיר בחשד שאנס לפני קצת יותר מחודש נערה בת 14, המוגדרת כלוקה בשכלה. נסיבות האירוע נחקרות תקופה ארוכה על ידי חוקרי נוער ואגף החקירות של משטרת אשדוד. מהחקירה עולה כי הנערה הייתה בביתו של האיש, בנסיבות הקשורות ככל הנראה לטיפול בה. על מה שהתרחש שם לכאורה למדו הוריה מפיה לאחר האירוע, אולם הם לא פנו בשלב הזה למשטרה. הפרטים הועברו לידי אגף הרווחה בעיר מפי בן משפחה.

אילוסטרציה. אורי לנץ
הוריה לא פנו מיד למשטרה/אורי לנץ

חוקרת נוער הופעלה כדי לגבות עדות מהנערה ולבחון אותה לעומק. פרטים על הפרשה דווחו עם תחילת החקירה למשטרה וכשהגיעו תוצאות חקירת הנערה הוחלט לעצור את האיש כדי לחקור אותו ולעמת אותו מול הפרטים שעלו בתשאול הנערה. האיש, שבינו לבין הנערה קשר משפחתי רחוק, מכחיש את המיוחס לו ואף יותר מזה - הוא טוען כי כלל לא היה מגע ביניהם. האיש יובא היום לבית משפט השלום בעיר לדיון בהארכת מעצרו בעוד חקירת הפרשה נמשכת במשטרת אשדוד.

ביום שישי האחרון דווח על אונס אכזרי של קשישה בת 83 בחצר ביתה סמוך לתחנה המרכזית החדשה שבדרום תל אביב. לפי החשד, אזרח אריתראי אנס את הקשישה במשך שעתיים וחצי. נמצאה התאמה מלאה לכאורה בין ה-DNA של החשוד לבין ממצאים שאותרו על גופה של הקשישה. המשטרה, שבצעד חריג ומעורר ביקורת הוציאה בתחילה צו איסור פרסום גורף על הפרשה, ביקשה מבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים - ונענתה באופן חלקי, ומעצרו הוארך עד היום. הפרקליטות הודיעה כי תכין נגדו הצהרת תובע בכוונה להגיש כתב אישום בימים הקרובים. החשוד טען: לא זוכר את האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully