וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון אונס הנערה ביום העצמאות: הסדר טיעון לנאשמים

גלעד גרוסמן

2.1.2013 / 13:36

לוואלה! חדשות נודע כי שני אזרחי אריתריאה הנאשמים בשוד בן ובת 15 וניסיון לאנוס את הנערה בדרום תל אביב, ייכלאו ל-9 ו-8 שנים. חברם שנאשם כי החזיק את הנער, סירב להסדר

פרסום ראשון: הפרקליטות גיבשה הסדרי טיעון עם שני אזרחי אריתריאה, שהואשמו בניסיון אונס של נערה בת 15 ביום העצמאות האחרון בדרום תל אביב - כך נודע לוואלה! חדשות. במסגרת ההסדר, השניים גם יודו ששדדו את הנערה ואת ידידה, לאחר שעקבו אחריהם כשיצאו ממועדון הסמוך לתחנה המרכזית. הפרקליטות תבקש לגזור על אחד מהנאשמים תשע שנות מאסר, ועל הנאשם השני שמונה שנים ושלושה חודשים. נאשם שלישי סירב לחתום על ההסדר, ומשפטו נמשך.

שלושה אריתראים נאשמים בניסיון אונס בת 15 בערב יום העצמאות בתל אביב. ספק 500
אחד החשודים באונס מובא להארכת מעצר/ספק 500

על פי כתב האישום שהוגש נגד השלושה בחודש מאי האחרון, הנערה וידידה יצאו מהמועדון בשעה 3:00 לפנות בוקר ונכנסו לחניון סמוך. הנאשמים נכנסו אחריהם וביקשו מהנער מצית. אז החליטו השלושה לשדוד את הקטינים, ולקחו מהנער שני טלפונים ניידים ו-80 שקלים, ומהנערה הם גנבו טלפון נייד וחמישים שקלים.

בהמשך ניסו שניים מהצעירים לאנוס את הנערה, בעוד חברם מחזיק את הנער ומונע ממנו לסייע לה. לטענת הפרקליטות, השניים קרעו את בגדיה של הנערה ואז תקפו אותה מינית. היא התנגדה והצליחה למנוע את האונס, והשלושה נמלטו כאשר רכב נכנס לחניון. בפרקליטות התחבטו האם להאשים את השלושה באונס, לאור ממצאי די.אן.איי. על גופה של הקטינה, אולם מכיוון שהיא טענה שלא נאנסה, הוחלט לבסוף להגיש כתב אישום רק בגין ניסיון אונס.

מחר יואשם החשוד באונס הקשישה בתל אביב

הצדדים ניגשו להליך גישור, שבסיומו הסכימו השלושה להסדר טיעון. אולם, הצעיר שהחזיק את הנער, המיוצג על ידי עו"ד קטי צווטקוב מהסנגוריה הציבורית, חזר בו וסירב להסכים להסדר של שש שנות מאסר. בפרקליטות התלבטו האם לבטל את ההסדר שגובש עם שני הנאשמים האחרים, אשר בפועל תקפו את הנערה, ואשר מיוצגים על ידי עורכי הדין גלית בש וניל סיימון, גם הם מהסנגוריה הציבורית. לבסוף הוחלט להציג בפני בית המשפט את ההסדר עם השניים, ולהמשיך במשפטו של הצעיר השלישי.

בתוך כך, הפרקליטות צפויה להגיש מחר כתב אישום נגד הנתין האריתראי שחשוד באונס הקשישה בת ה-83 בשבוע שעבר באזור התחנה המרכזית בתל אביב. במסגרת חקירת המקרה, נמצאה התאמה מלאה בין ה-DNA של החשוד בן ה-20 לבין ממצאים שאותרו על גופה של הקשישה. מוקדם יותר השבוע הוארך מעצרו עד מחר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully