וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה מהשפלה קיים יחסי מין עם תלמידה בת 15

24.12.2012 / 8:43

המורה נעצר ושוחרר אך הורחק מבית הספר. מחקירת המשטרה עולה כי היחסים נעשו בהסכמה, ואף הנערה מודה בכך, אך עם זאת יתכן ויוגש כתב אישום נגד המורה משום שמדובר בקטינה

מורה בתיכון מאזור השפלה נעצר אתמול (ראשון) בחשד לקיום יחסי מין עם תלמידתו בת ה-15. המורה נחקר והודה במעשה, ומבדיקת המשטרה עולה כי היחסים אכן נעשו בהסכמה וכי הנערה הודתה בכך גם היא. אביה של הנערה שגילה על המעשה התלונן במשטרה, מה שהוביל למעצר ולחקירת המורה. הוא שוחרר בתום החקירה בתנאים מגבילים עם הרחקה מבית הספר, והמשטרה ממשיכה בחקירת המקרה, בסיומה יוחלט האם להגיש נגדו כתב אישום, על אף שהיחסים נעשו בהסכמה, משום שמדובר בקטינה.

בחודש ספטמבר הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא נגד מורה לנהיגה בן 65 שביצע מעשים מגונים והטריד מינית תלמידות. המורה, שמואל אברהם מגבעת שמואל, נהג במשך 12 שנים ללטף את הקטינות בידיים, במרפק ובשיער, כשהוא אומר להן שכך הוא מסייע להן ללמוד לנהוג.

כמו כן, הוא נאשם כי העיר לתלמידות הערות בעלות אופי מיני. באחד מהמקרים המצוינים בכתב האישום נכתב כי אברהם ליטף את ירכה של מתלוננת במהלך "טסט פנימי", בסיומו הוא רכן לעברה ולחש באוזנה שאלות אישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully