וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט מירושלים שיחק עם שקית - ונחנק למוות

11.12.2012 / 20:13

הפעוט בן שבעת החודשים ששהה בבית המטפלת, שיחק עם שקית ונחנק. מבדיקה ראשונית עולה כי המטפלת לא שמה לב מאחר שחשבה שהוא הלך לישון. מאמצי ההחייאה נכשלו

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יותם בן-דוד

טרגדיה בירושלים: פעוט בן שבעה חודשים נחנק אחר הצהריים (שלישי) למוות ככל הנראה לאחר ששיחק עם שקית ניילון בבית המטפלת שבשכונת גאולה בעיר. כונני איחוד הצלה שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך רופא שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו.

משה לוי, חובש איחוד הצלה, סיפר לוואלה! חדשות כי "המטפלת ששמרה עליו חשבה שהוא ישן, אולם לאחר זמן מה הבחינה כי הוא איבד את הכרתו כשהשקית על ראשו", סיפר לוי. המשטרה בוחנת חשד לרשלנות.

פעוט מירושלים שיחק עם שקית - ונחנק למוות, דצמבר 2012. עומר מירון
"המטפלת ששמרה עליו חשבה שהוא ישן, אולם לאחר זמן מה הבחינה כי הוא איבד את הכרתו כשהשקית על ראשו"/עומר מירון

שכן של המטפלת סיפר כי "לאחר כמה זמן שהתינוק היה שקט מדי המטפלת הבחינה ששקית ניילון שהוא שיחק עמה כיסתה את ראשו. הוא היה איתה לפחות חצי שעה", הוסיפה.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי המטפלת האכילה את התינוק, וככל הנראה שכחה את שקית הניילון במיטתו, וכך היא הגיעה לפיו. היא שוחררה הערב, וחקירתה תימשך מחר.

בסוף חודש אוקטובר אירעה תאונה כאשר ילד בן שש מבית שמש מת לאחר שטבע באמבטיה במהלך משחק עם אחיו הצעיר. מבדיקת המקרה עלה כי שני האחים הכניסו את הראש לאמבטיה מלאה במים והתחרו מי מהם מחזיק זמן רב יותר כשראשו מתחת למים. בשלב מסוים איבד האח הגדול את הכרתו ופונה לבית החולים. הרופאים נאבקו על חייו אולם הוא מת לאחר שבועיים של אשפוז.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לקריאה נוספת:
מת הילד בן השש שטבע במשחק באמבטיה בבית שמש

(עדכון ראשון: 16:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully