וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלאה את המחבל במקלחת: "מאבק של חיים או מוות"

אביה של יעל ראם-מצפון, שמחבל חמוש בסכין חדר אתמול לביתה שבגבול רצועת עזה, סיפר איך נאבקה בו והצליחה להניסו מהבית בטרם נורה על ידי כוחות הביטחון: "סיפור בלתי נתפס"

בעוד נמשכת חקירת אירוע הפריצה לבית המשפחה במושב שדי אברהם אתמול (שני) בבוקר, נחשף סיפור לכידתו והריגתו יוצא הדופן של המחבל, והגיבורה – אם המשפחה. החשוד, חמוש בסכין, חדר לבית המשפחה שבגבול רצועת עזה והחל לתקוף את יעל ראם-מצפון לעיני שניים מילדיה. היא, מצדה, השיבה מלחמה והצליחה להניס אותו מביתה, תוך שהיא מזעיקה את כוחות הביטחון.

"אתמול לפני השעה 4:00 בבוקר, נכנס מחבל הביתה, לחדר השינה, והדליק את האור. שני הילדים הקטנים היו איתה בחדר במיטה", שחזר אביה של יעל, דני, את ההתרחשויות. "יעל תכף הבינה את הסיטואציה וניסתה למשוך זמן. היא התחילה לדבר איתו בערבית. הוא אמר לה 'קומי', וזה לא לקח הרבה זמן עד שהתחיל המאבק ביניהם. היה לו מוט ברזל ביד וסכין והוא רכן מעליה ופצע אותה בפנים ובכתף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הצליחה להוציא את הילדים מהחדר ולהכניס אותם לממ"ד". יעל ראם-מצפון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הוא התחיל לזרוק עליה חפצים, אבל היא הצליחה להוציא את הילדים מהחדר ולהכניס אותם לממ"ד", סיפר האב בראיון לגלי צה"ל. "היא חזרה והצליחה לדחוף אותו לתוך המקלחת, סגרה עליו את הדלת וצלצלה לכיתת הכוננות של המושב. כשהם הגיעו הם חשבו שהוא במקלחת אבל למעשה הוא מיד נמלט, הוא פתח את הרשת של החלון".

"זה סיפור בלתי נתפס", אמר האב הגאה. "מאבק על החיים ועל המוות". הוא סיפר כי בעלה של יעל היה בצבא וחזר בבוקר מהצפון. "יעל טלפנה אליו מיד, כשעוד המחבל היה בבית" הוסיף. "כנראה שגם הוא הזעיק את כוחות הביטחון".

פיגוע בגבול מצרים ,יוני 2012. רויטרס
המחבל חדר לישראל דרך גדר המערכת?/רויטרס

האב הסביר כי ייתכן והכישורים שהפגינה בתו קשורים לעבודתה כמדריכת רכיבה על סוסים. "היא בחורה חזקה פיזית, מדריכת רכיבה, שופטת בתחרויות רכיבה ומאלפת. זה האופי שלה", אמר. לדבריו, בנותיה הגדולות של יעל יצאו "די בסדר" מהאירוע, כי לא צפו בו בשעתו. "היא גם לא עשתה מזה פאניקה יותר מדי", הוסיף. "לבת הארבע היה מאוד קשה, ראו שהיא לא כרגיל. גם יעל עברה טראומה רצינית מאוד. גם הגיבורים סובלים מטראומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully