וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב אזעקות בדרום, הערכה: רקטות שנפלו בעזה

13 שעות מרגע ההכרזה על הפסקת האש בין ישראל לחמאס, נשמעו הבוקר אזעקות בחוף אשקלון ובשדרות. ככל הנראה, מדובר בשתי רקטות שהתפוצצו בשטח פלסטיני

צילום: מור שאולי, עריכה: אמיר קוטיגרו

13 שעות אחרי הפסקת האש, שוב אזעקות בדרום הארץ: סמוך לשעה 10:00 נשמעה הבוקר (חמישי) אזעקה בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון ובשדרות. ככל הנראה, מדובר בשתי רקטות שהתפוצצו בשטח הרשות הפלסטינית. לא ידוע על נפגעים או על נזק שנגרם כתוצאה מהתפוצצות הרקטות.

מבצע "עמוד ענן" הסתיים - כותרות אחרונות
ברק: ”לא היה צפי שחמאס יירד על הברכיים”
היעד הבא של נתניהו: אקורד מנצח לקראת הבחירות
השוטר סרק אחר הרקטה בנתיבות, וגילה שבנו נפצע

שיגור רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל, 19 נובמבר 2012. רויטרס
ירי הרקטות לישראל נמשך?/רויטרס

גם לאחר כניסתו לתוקף של הסכם הספקת האש עם חמאס אתמול בשעה 21:00, שוגרו רקטות לעבר יישובי הדרום עד לשעה 22:30 לכל הפחות. גראדים נורו גם לעבר אשקלון ונחתו בשטחים פתוחים. אזעקות נשמעו במועצה אזורית אשכול, חוף אשקלון, תל שבע, להבים וגילת. קולות פיצוץ נשמעו בישוב ישראלי הסמוך לגבול מצרים. כוחות הביטחון סרקו את האזור בניסיון לאתר את מקור הפיצוץ. בד בבד, הועלתה רמת הדריכות של חיילי צה"ל באוגדת עזה מחשש לפיגועים. "אף אחד כאן לא מוריד את רמת המתח ולא נכנס לשאננות," אמר גורם צבאי. "נהיה ערניים לכל התפתחות ושינוי בגזרה גם מחר".

בערים באר שבע, אשדוד ואשקלון לא מתקיימים היום לימודים, למרות הפסקת האש. כך גם בשאר הרשויות שבטווח 40 קילומטרים מרצועת עזה: נתיבות, אופקים, רהט, להבים, קריית גת, קריית מלאכי, עומר, לקיה, באר טוביה, מרחבים, בני שמעון, לכיש, שפיר, רמת נגב (חלקי), יואב (חלקי), אבו בסמה (חלקי), שדרות, שער הנגב, שדות נגב, חוף אשקלון, אשכול, יבנה, גן יבנה, גדרה, ברנר, נחל שורק, בני עיש ויישובי גדרות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פגיעה ישירה של רקטה בבאר טוביה. נמרוד סונדרס
הבית שנפגע אתמול במועצה האזורית באר טוביה/נמרוד סונדרס

במהלך המבצע ביצעה מערכת כיפת ברזל 422 יירוטים, ו-22 מהם רק ביממה האחרונה של המבצע. בסך הכל נפלו בשטח מדינת ישראל 917 רקטות בשמונה ימי המבצע, 58 מתוכן בשטחים בנויים.

  • עוד באותו נושא:
  • עמוד ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully