וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעתיים: חשד לשני מקרי רצח של נשים בבת ים

29.10.2012 / 13:49

שוטר מג"ב כבן 40 התקשר למשטרה ודיווח כי ירה למוות באשתו, בדירתם שברחוב בלפור. בנם היה עד לזוועה. ברחוב בר אילן נמצאה גופת אישה נוספת, ובן זוגה נעצר בחשד לרצח

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

שוטר מג"ב בשנות ה-40 לחייו התקשר הבוקר (שני) למוקד 100 של המשטרה ודיווח כי ירה למוות באשתו בדירתם שברחוב בלפור בבת ים. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לדירה, מצאו את האישה, כבת 50, ללא רוח חיים. בנם בן ה-20 של בני הזוג נמצא ליד הגופה, והיה עד לרצח אמו.

דובר מד"א, זכי הלר, מסר בנוגע למקרה הרצח הראשון בעיר, כי "בסביבות השעה 11:10 קיבלנו קריאה על אישה פצועה מירי ברחוב בלפור בבת ים. פרמדיקים שהגיעו לזירה מצאו אישה בת 52 פצועה מירי בפלג גופה העליון כשהיא ללא דופק וללא נשימה. הפרמדיקים ניסו לבצע בה החייאה אך נאלצו לקבוע את מותה".

שוטר מג"ב התקשר למשטרה ודיווח: "יריתי למוות באשתי"

גבר רצח את אשתו בבת ים , אוקטובר 2012. יותם רונן
בנם בן ה-20 של הזוג היה עד למעשה. זירת הרצח הראשון, ברחוב בלפור/יותם רונן

"מדובר בזוג שקט ונורמטיבי", סיפר מוכר בפיצוציה הסמוכה לדירת הזוג. "הם נהגו לקנות אצלי הרבה, הם היו לקוחות שלי ונראו אנשים טובים, לא ראיתי שום סימנים לבעיה אבל מה שקורה בתוך הבית – אי אפשר לדעת".

אחותו של החשוד ברצח, המתגוררת בבניין ממול, סיפרה כי היא המומה ומופתעת וכי בני הזוג התגרשו לפני חצי שנה, אך הם עדיין התגוררו באותו בית. "לא היו ביניהם בעיות ולא אלימות. אני לא יודעת מה קרה". היא הוסיפה וסיפרה כי הם עלו לישראל בשנת 84'. "יש לנו אבא שגר באשקלון, אבל לא סיפרתי לו עדיין, הוא מאוד מבוגר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

במרחק מאות מטרים: גופת אישה נמצאה עם סימני חבלה

כמה מאות מטרים משם, ברחוב בר אילן, התגלתה כשעתיים לאחר מכן גופת אישה בת 31, עליה סימני חבלה. המשטרה עצרה את בן הזוג בחשד לרצח, בעוד הגופה תועבר למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם תיבדק סיבת המוות.

חשד לרצח בבת ים , אוקטובר 2012. יותם רונן
גופת האישה נמצאה ועליה סימני חבלה. זירת הרצח השני/יותם רונן

על פי עדות בן זוגה במשטרה, הוא יצא מביתם ב-8 בבוקר בערך וכשחזר מצא אותה ללא רוח חיים. במשטרה מצאו סתירות בעדותו, בעיקר בזמנים שפירט, ולכן הוחלט לעכבו לחקירה. מעבדה של זיהוי פלילי הגיעה למקום ותאסוף ראיות ותנסה לקבוע אם מדובר ברצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully