וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין הסברתי חדש מציג את חיילי צה"ל באור חיובי

יהושע בריינר

16.10.2012 / 23:09

במסגרת הקמפיין, מאחוריו עומדים ד"ר יהודה דוד ותנועת "ציונים שוברים שתיקה", מופיעות על שלטי חוצות בנתיבי איילון תמונות "חיוביות" של צה"ל מול האוכלוסייה הפלסטינית

קמפיין הסברתי חדש הושק הערב (שלישי) במטרה להציג את מדינת ישראל ואת צה"ל באור חיובי. במסגרת הקמפיין, מאחוריו עומדים תנועת "ציונים שוברים שתיקה" והעומד בראשה ד"ר יהודה דוד, יופיעו תמונות "חיוביות" של צה"ל מול האוכלוסייה הפלסטינית על שלטי חוצות בנתיבי איילון. לדברי ד"ר דוד, הקמפיין ינסה לתת משקל נגדי לארגוני השמאל בישראל ולהציג את "התמונה האמיתית", כדבריו, של מדינת ישראל בשטחים.

כנס תנועת ציונים שוברים שתיקה , אוקטובר 2012. דרור עינב
"ביקשתי מדובר צה"ל תמונות של מעשים טובים של חיילי צה"ל". התמונות של הקמפיין/דרור עינב

ד"ר יהודה דוד התפרסם לאחר שחשף פרטים מתיקו של אב פלסטיני, שבנו נורה למוות באינתיפאדת אל-אקצה, ונתבע על הוצאת דיבה. בחודש פברואר האחרון זיכה בית משפט בפריז את ד"ר דוד מהתביעה, אותה הגיש האב, ג'מאל א-דורה, וקבע כי ד"ר דוד, שניתח את האב אחרי מותו של הבן, מוחמד, לא שיקר כשטען שהפצעים שנגרמו לאב נגרמו מצלקות בניתוח, ולא מיריות של חיילי צה"ל.

הרופא, שנאבק כנגד ערוץ הטלוויזיה הצרפתי שהציג את חילופי האש בצומת נצרים בו נהרג א-דורה, החליט לפתוח בקריירה ציבורית שחלקה בתנועה החדשה שהקים. "רבים מארגוני השמאל ממומנים על ידי ארגונים אנטישמיים ואירופיים שרוצים ברעת ישראל וזה הקפיץ לי את הדם", הוא מסביר. "הרגשתי שאני חייב לתפוס יוזמה. ביקשתי מדובר צה"ל תמונות של מעשים טובים של חיילי צה"ל. תראה לי תלונה רשמית שנחקרה על ידי מצ"ח ושהסתיימה במשפט פלילי, פשוט אין".

ד"ר יהודה בן חמו מתנועת ציונים שוברים שתיקה ,אוקטובר 2012. דרור עינב
"רבים מארגוני השמאל ממומנים על ידי ארגונים אנטישמיים". ד"ר יהודה דוד/דרור עינב

"לצלם ילד שצועק לחייל בתוך בית, זה כאילו פשע למרות שמחפשים מחבלים שרוצים להתפוצץ באוטובוסים בלב ירושלים", הוסיף וסיפר כי בכוונתו להוציא בשבוע הבא "משט ציוני" כנגד המשט הפרו-פלסטיני שיצא מפינלנד ואמור להגיע אף הוא לאזור רצועת עזה בשבוע הבא. "במקום לפגוש את לוחמי שייטת 13, הם ייפגשו אותנו, את תושבי שדרות, וסירה נוספת של תושבי גוש קטיף. אזרחי המדינה מייצרים דה לגיטימציה למדינה שבה הם חיים, תוך שהם נותנים רוח גבית לאותם גורמים הרוצים לראות בהרס מדינת ישראל. כמו שבפרשת א-דורה לא יכולתי לשבת מהצד, אנו נחשוף את הפנים היפות של צה"ל בכל מקום ולא נתבייש להראות כד כמה הוא צבא מוסרי ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully