וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 שנות מאסר לתושב אופקים שתקף מינית את בתו

רמי שני

16.10.2012 / 4:12

בית המשפט הרשיע את האיש במעשים שביצע מאז שהייתה בת 8 ועד גיל 14. האב מכחיש את המעשים, אך השופטים קבעו כי "הנאשם נהג להשתמש בביתו ככלי לסיפוק יצריו המינים"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר אתמול (שני) 13 שנות מאסר על תושב אופקים בן 51 בגין עבירות מין שביצע בביתו, מאז שהייתה בת שמונה ועד גיל 14. האיש מוסיף להכחיש, גם לאחר שהורשע, את המעשים המיוחסים לו. "קבענו, תוך מתן אמון בעדותה של המתלוננת, ובסיפור תלאותיה, שהחל מגיל שמונה שנים הגם שלא ברציפות, נהג הנאשם להשתמש בביתו ככלי לסיפוק יצריו המינים", כתבו השופטים, אריאל וואגו, רוויטל יפה כ"ץ ויורם צלקובניק. בחודש אוגוסט לפני שנתיים, לאחר שהאיש ניסה שוב לגעת בה, החליטה הבת לפתוח במהלכים להגיש נגדו תלונה למשטרה.

עוד נכתב בגזר הדין כי האב "היה נוגע בה במקומות אינטימיים, תוך שיחודה בסכומי כסף שבין 10 – 20 שקלים כדי לקנות את שתיקתה. בכלל זה נגע בחזה, בגבה, באיבר מינה מעל ומתחת לבגדים. במספר מקרים הוא הנחה את ביתו להביאו לסיפוק מיני באמצעות ידה האוחזת באיבר מינו החשוף. וגם נגע עם אברו בזה שלה עד הגיעו לסיפוק. ואף אירע שחיכך את אברו בפי הטבעת שלה". מגזר הדין עולה עוד, כי הוא איים עליה שיהרוג אותה אם תגלה את סודם, היכה אותה ואף בעט בה.

האב טען במהלך החקירה והמשפט, כי מדובר בעלילה שקרית שרקמה נגדו הבת, נוכח רצונה לאפשר לה אורח חיים משוחרר, בעוד הוא מחייב אותה לאורח חיים דתי. הוא אישר כי היכה אותה לפעמים, אולם טען כי עשה זאת לצרכים חינוכיים. השופטים קבעו, כי גרסתו זו לא התקבלה על דעתם, לאור אמינות עדותה של הנערה. השופטים ביקרו גם את התנהגותו כלפי ביתו, לפיה הוא כלל לא חשב להביע חרטה על מעשיו ואף הטיח בה מילים קשות והאשים אותה בטוויית שקרים כלפיו. הם הטילו עליו, בנוסף לעונש המאסר, אותו החילו מיום מעצרו לפני כשנתיים, שנתיים מאסר על תנאי למשך שלוש שנים מיום שחרורו וכן הורו לו לפצות את ביתו בתשלום סמלי של 30 אלף שקלים. השופטים קבעו כי אין בעברו הנקי של הנאשם, כדי להקל בענשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully