וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצא גופת מג'די חלבי: מגיע לי 10 מיליון דולרים

קובי מנדל

15.10.2012 / 8:15

איברהים קוזלי, עובד קק"ל שמצא את שרידי גופת החייל הנעדר, דורש את הפרס שהציעה בעבר עמותת "לחופש נולד". כעת, גם לאחר סגירתה, הוא מבהיר: "אפנה לבית המשפט אם צריך"

צילום: טל אנגלנדר עריכה: טל רזניק

איברהים קוזלי, בן 26 מדליית אל-כרמל, מצא את שרידי גופתו של מג'די חלבי ליד עוספיה, וכעת הוא דורש את הפרס שהובטח לכל מי שיספק מידע על החייל הנעדר - עשרה מיליון דולרים. "אני חושב שמגיע לי לקבל את הפרס", אמר הבוקר (שני) קוזלי בשיחה עם וואלה! חדשות. על אף שהעמותה שהציעה את הפרס, "לחופש נולד", נסגרה בינואר השנה בשל קשיים כלכליים, קוזלי משוכנע כי על המדינה לדאוג לתשלום הסכום, "כדי שתיראה כמי שמכבדת פרסומיה, שהרי משרד הביטחון תמך בעמותה".

איברהים קוזלי מוצא גופת מג'די חלבי, אוקטובר 2012. שלומי גבאי
"אם יהיה צורך, אפנה לבית המשפט". קוזלי/שלומי גבאי

לדברי קוזלי, בן היישוב בו גדל חלבי, בימים האחרונים התייעץ עם עורך דינו בעניין, ובהמשך בכוונתו להגיש פנייה לעמותה בבקשה לקבל את הכסף, כפי שהתחייבה בעבר על גבי שלטי חוצות באזור הכרמל ואף מחוצה לו. "אנחנו מקווים שלא נגיע לבית המשפט", הוא מסביר, אך ממהר להבהיר: "אם אצטרך - אעשה גם את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"מאוד נבהלתי, לא כל יום רואים מראה כזה"

שבע שנים וחצי לאחר שנעלמו עקבותיו, הגיעה לסיומה פרשת היעלמותו של החייל מג'די חלבי, לאחר שבשבוע שעבר הותר לפרסום כי גופתו נמצאה בנחל חיק, סמוך ליישוב מגוריו, דליית אל-כרמל. "מאוד נבהלתי, לא כל יום רואים מראה כזה", סיפר אז קוזלי.

"עבדנו כקבלני משנה של קק"ל בכריתת העצים שנשרפו בדליקה הגדולה בכרמל ב-2010. כשהתקדמתי ברגל באזור הוואדי, לפתע ראיתי על אחד העצים חבל ועליו תלויה חולצה. התקרבתי וראיתי שתי עצמות שקשורות לחבל וחולצה בצבעים כהים. הכל היה מחובר לחבל חרוך שנשרף גם הוא כתוצאה מהשריפה", סיפר אז לוואלה! חדשות על רגעי מציאת הגופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully