וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס פרסם פרומו לסרט שמתעד את חטיפת גלעד שליט

ניר יהב

13.10.2012 / 23:24

הזרוע הצבאית של הארגון, גדודי עז א-דין אל קסאם, תפרסם בימים הקרובים את הסרט המבוים במלואו, בו יוצגו רגעי החטיפה וההכנות לה. טרם הובהר אם ישולבו תיעוד אמיתי מהחטיפה

הזרוע הצבאית של חמאס – גדודי עז א-דין אל-קסאם – צפויה לפרסם בימים הקרובים סרט שמתעד את חטיפתו של גלעד שליט. הזרוע פרסמה היום (שבת) קדימון קצר לסרט אולם לא מסרה מתי בדיוק ישודר הסרט. עם זאת, ניתן להעריך שהסרט ישודר תוך ימים ספורים, לקראת יום השנה הראשון לעסקת שליט.

על פי הקדימון, מדובר בסרט מבוים המציג את ההכנות לחטיפתו של שליט ואת פעולת החטיפה עצמה. השחקנים נראים בקדימון כשהם בוחנים מפות, וכן כשהם מתקרבים לפנות בוקר לטנק של גלעד שליט ומפוצצים אותו בטרם החטיפה. לא ברור אם בסרט ישולבו גם צילומים אמיתיים מהחטיפה, מתקופת השבי או משחרורו של שליט.

הקדימון לסרט חמאס על חטיפת שליט

ביום חמישי שידר ערוץ 10 ראיון עם שליט, הלקוח מתוך סרט דוקומנטרי שעתיד להיות משודר בערוץ, למרות התנגדות אביו, נעם. שנה לאחר שחרורו משבי חמאס, סיפר שליט בראיון על החיים בשבי, על הדרך אל החופש וחייו החדשים. "הייתי משחק איתם שח, דומינו, אני שיחקתי עם עצמי כל מיני משחקים מוזרים. בעיקר דברים ספורטיביים. סתם, עם כדור, הייתי מכין כדור מגרביים או חולצה וזורק לכל מיני מקומות, לפח. וגם כותב דברים מדי פעם. כותב, משחק משחקים", סיפר שליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully