וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונית פלסטינית דרסה 4 חיילים בגוש עציון

אחד מהחיילים נפצע בינוני והיתר קל ולאחר שטופלו במקום, הם פונו לבית החולים שערי צדק בירושלים. במשטרה בודקים האם מדובר בתאונת "פגע וברח" או בפיגוע דריסה

ארבעה חיילים נפצעו היום (שלישי) לאחר שנפגעו ממונית פלסטינית סמוך להתנחלות נווה דניאל שבגוש עציון. אחד מהחיילים נפצע בינוני והיתר קל ולאחר שטופלו במקום, הם פונו לבית החולים שערי צדק בירושלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במשטרה ציינו כי כל כיווני החקירה נבדקים. זירת האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי החיילים, שישה מהם הלכו בצד הכביש, כאשר מונית פלסטינית פגעה בהם ואז נמלטה מהמקום. בשלב זה לא ברור האם מדובר בתאונת "פגע וברח" או בניסיון לבצע פיגוע דריסה נגד החיילים.

במשטרת מחוז ש"י ציינו כי כל כיווני החקירה נבדקים, גם שהרקע למעשה הוא פלילי וגם שהרקע הוא לאומני. בעקבות האירוע החלו כוחות של צה"ל והמשטרה לבצע סריקות באזור בניסיון לאתר את המונית הפוגעת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפצועים פונו לבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שלושה שבועות נדרס למוות רכז הביטחון של היישוב שערי תקווה, ליאור פרחי, ליד יישובו. בשבוע שעבר הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בלוד נגד ארקאן בדיר, בן 25 מכפר קאסם, בגין רציחתו.

על פי כתב האישום, בדיר נהג לאסוף שוהים בלתי חוקיים שחצו את גדר ההפרדה סמוך לכביש 505 שליד היישוב, יחד עם נאשם נוסף. ביום האירוע ביקש פרחי לתעד את כניסת השב"חים לכבישי ישראל, ולכן נסע יחד עם חברו דביר כרמון בשעת בוקר לצלם את הנעשה.

במקביל, הגיע בדיר לכביש ליד היישוב כדי לאסוף שוהים בלתי חוקיים, אסף שלושה פלסטינים לרכבו - ואז החלו שני חיילים לרוץ לכיוון הרכב. מכתב האישום עלה שפרחי הבחין בחיילים, נעמד במרכז הצומת בכביש, במרחק של כמאה מטרים מרכבו של בדיר כדי למנוע ממנו אפשרות להימלט.

בדיר החל להימלט במהירות מהמקום. פרחי שלף אקדח ונעמד מול מכוניתו של בדיר, אשר הגביר את מהירות הנסיעה ופגע בפרחי בעוצמה רבה והעיף אותו למרחק של עשרות מטרים. אז המשיך בדיר בנסיעה מהירה לכיוון אורנית, עד שעלה על מדרכה ונעצר. במהלך הבריחה הוא התקשר לנאשם אחר בפרשה, סיפר לו כי פגע באיש ביטחון והרג אותו, וביקש ממנו להגיש תלונה כוזבת במשטרה, לפיה הרכב נגנב - ונמלט לביתו בכפר קאסם. הנאשם השני, עלא סרסור, שהרכב בבעלותו, התקשר למשטרה והודיע כי רכבו נגנב, בעוד בדיר נוסע ליפו בניסיון להימלט מהמשטרה.

לפניות לכתב יהושע בריינר: joshjosh@walla.com
לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.co.il

לקריאה נוספת
חשד בשומרון: דרס איש ביטחון למוות במתכוון, ונמלט
רכז הביטחון שנדרס הובא למנוחות: "נדאג למשפחתך"
דריסת רכז הביטחון: צעיר מכפר קאסם נאשם ברצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully