וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 חודשי מאסר לחיילת שגנבה רימונים ולבנת חבלה

25.9.2012 / 13:17

החיילת, ששירתה כבוחנת תחמושת באוגדת עזה, הודתה כי גנבה את אמצעי הלחימה ממחסני תחמושת בחטיבה הדרומית. בית הדין הצבאי בקסטינה גזר עליה בנוסף הורדה לדרגת טוראי

בית הדין הצבאי בפיקוד דרום שבקסטינה גזר שלשום (ראשון) תשעה חודשי מאסר בפועל והורדה לדרגת טוראי על חיילת ששירתה באוגדת עזה בתפקיד בוחנת תחמושת, שהורשעה בגניבת אמצעי לחימה. מכתב האישום עולה כי החיילת ביקשה ממפקדה, נגד תחמושת בחטיבה הדרומית שבאוגדה, את מפתחות מחסני התחמושת שבבסיס, בטענה שעליה לסדר את המקום. במסגרת תפקידה הייתה החיילת אחראית על בדיקת תקינות ושמישות התחמושת, על מנת לאתר בה פגמים. החיילת, שגנבה שני רימוני רסס, לבנת חבלה ואמצעים לפיצוץ חומר נפץ, החביאה אותם במכנסיה ושינתה את רשימות ספירות המלאי במחסנים.

ניסתה להימלט ממעצר

את אמצעי החבלה הסתירה בחדרה שבבסיס בתוך מזוודה, וכשיצאה לביתה, הסתירה אותה במושב הסמוך למקום מגוריה. כחודש לאחר מכן גילה נגד התחמושת כי אמצעי לחימה נעלמו מהמחסנים, וכששאל את החיילת על כך, היא הודתה בפניו כי היא גנבה אותם. מפקדה של החיילת התלונן על מעשיה במשטרה הצבאית, שעצרה אותה. במהלך המעצר ניסתה החיילת להימלט מפני שוטר צבאי שהעביר אותה לתחנת משטרה, ואף תקפה שוטר נוסף שניסה ללכוד אותה. החיילת הביעה חרטה על מעשיה וטענה כי נקלעה למצוקה כלכלית.

עם מעצר החיילת בחודש אוגוסט השנה, מסר גורם צבאי לוואלה! חדשות כי "מדובר באירוע חמור שבמהלכו בוחנת תחמושת, שאמונה על טיפול ותחזוקת נשק, מעלה באמון מפקדיה כדי למכור את התחמושת לגורמים עוינים. בצה"ל רואים את האירוע בחומרה רבה וימשיכו לטפל באירועים של גניבות נשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully