וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהט קברה הילדים: "חבריהם זקוקים לתמיכה"

רמי שני

21.9.2012 / 0:10

מאות בני אדם חלקו כבוד אחרון לשלושת הילדים שנרצחו בדקירות בביתם ברהט, על פי החשד על ידי אמם. חבריהם של הילדים הגיעו לבית העלמין ושאלו אם יראו אותם שוב

צילום: בוקרא, עריכה: מיכאל ברגמן

בבית העלמין ברהט הובאו אמש (חמישי) למנוחות שלושת הילדים שאמם, על פי החשד, דקרה אותם למוות בביתם ופצעה את אחותם הפעוטה. מאות מתושבי העיר ליוו בדרכם האחרונה את הילדים - תלמיד כיתה ב' בן שמונה, אחותו בת הארבע ותינוקת בת חודש.

"כולנו באבל", אמר אחד מתושבי רהט שהשתתף בהלוויה, והוסיף: "רהט זו קהילה, כולם מכירים כאן את כולם". כמה מחבריהם של הילדים הגיעו לבית העלמין ושאלו את הוריהם אם יראו אותם שוב. ראש העיר רהט, פאיז אבו סהיבן, נשא הספדים לזכר הילדים, ותקף את משרדי הממשלה השונים, בטענה כי גורמי מקצוע לא הגיעו לשוחח עם חברי הילדים, שהתקשו לעכל את הבשורה על חבריהם. "לצערי ממשלת ישראל נרדמה במשמרת שלה, כמו בכל פעם שיש אסון. אם זה היה קורה ביישוב יהודי, היו באים הרבה אנשים לנחם ולתמוך. לצערי אנחנו מרגישים מופקרים במדינה", אמר.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי במשרד הופעלה תכנית חירום בבתי הספר ברהט, ובשעתיים הראשונות ביום הלימודים היום ניתנה לילדים הזדמנות לספר את שעל ליבם. עוד אמרו כי נעשו פעולות לסייע ככל שנדרש לכל מי שהרגיש צורך בכך והיה זקוק לסיוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל העיר באבל". בית העלמין ברהט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית משפט השלום בבאר שבע הורה אתמול להאריך ב-11 ימים את מעצר האם, בת ה-26, החשודה כי דקרה את ילדיה באמצעות סכין לחיתוך בשר. במהלך ימי המעצר היא תישלח לבדיקה פסיכיאטרית. האם הגיעה לדיון עם תחבושות על ידיה, שעלולים להעיד על ניסיונותיה לפגוע בעצמה מאז שנעצרה. אחיה של החשודה אמר כי בני המשפחה מתקשים לעכל את המעשה. "אף אחד לא יכול להבין מה קרה שם ואף אחד לא יכול להיכנס לנפש של האישה. אנחנו מאוד כועסים ומצרים על המקרה. היא טיפלה בילדים במסירות ואנחנו לא מבינים מה קרה שם".

על פי החשד, היא דקרה תחילה שני הילדים הבוגרים. לאחר מכן היא פנתה אל שתי הבנות הקטנות, דקרה את התינוקת, בת חודש וחצי, וכן את הפעוטה בת השנה בצווארה. האם צעקה ובכתה וקרוב משפחתה, שהיה ככל הנראה לא רחוק מהבית, ראה אותה יוצאת משם ושמע את צעקותיה. הוא מיהר לחזור אליה, הבחין במראה המזעזע והזעיק את המשטרה. עורכת דין יפעת סיל, המייצגת את האם, אמרה לאחר הארכת המעצר כי "היא נמצאת במצב נפשי מאוד קשה ורעוע. היא בסערת רגשות ומתעניינת על הילדה שלה. היא מדברת על הילדים שלה ומתגעגעת אליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ממשלת ישראל נרדמה במשמרת שלה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully