וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לרצח הילדים ברהט: "מישהו שם השתגע"

רמי שני

19.9.2012 / 16:44

שעות לאחר שנעצרה אם בחשד שדקרה את ארבעת ילדיה, שלושה מהם למוות, מתקשים תושבי השכונה לעכל את שאירע. "ראיתי את האישה יוצאת מהבית בצעקות", סיפר בן משפחה שהגיע למקום

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושבי שכונה 7 ברהט הגיבו היום (רביעי) בזעזוע לדקירתם של שלושה ילדים למוות, על פי החשד על ידי אמם, ופציעתו של ילד נוסף. "אנחנו מכירים אותם כמשפחה נורמטיבית. במשפחה עוד לא מעכלים את מה שקרה. כנראה מישהו שם השתגע. זו טרגדיה גדולה", סיפרו תושבי השכונה.

בן משפחה של החשודה והילדים הגיע לבית המשפחה, וסיפר כי הוא זה שמצא את הילדים לאחר האירוע. "ראיתי את האישה יוצאת מהבית בצעקות. נכנסתי לבית, בדקתי דופק לילדה בת הארבע שהייתה שכובה עם דקירות. לא היה לה דופק", סיפר.

בן דוד של אב הילדים, שייח סולימן אבו בלאל, סיפר: "מדובר במשפחה נורמטיבית, שני בני דודים שהתחתנו בהסכמה. אלו נישואים ראשונים לשניהם היו להם שלוש בנות ובן. נשארה בת אחת. לא יכולים לדעת מה קרה, אולי התפרצות של דיכאון אחרי לידה, אולי בשנייה אחת הכל התפרץ אצלה", אמר בן הדוד. "בתוך רגע דקרה את הילדים. לאישה השכלה על-תיכונית והבעל עובד כחשמלאי בבאר שבע".

אם שרצחה את שלושת ילדיה ברהט , ספטמבר 2012. דייב בוימוביץ'
שניים מהילדים נמצאו ללא רוח חיים, לאחת נקבע מוות במרפאה מקומית. הוצאת הגופות מהבית/דייב בוימוביץ'

קצין החקירות והמודיעין של משטרת הנגב, סגן ניצב דוד שריקי, סיפר שהתקבלה קריאה של בן משפחה, וכשהגיעו שוטרים לבית מצאו את הגופות של הילדים, ובהמשך איתרו את שני הילדים האחרים.

אבי הילדים היה בעבודה בעת המקרה. "הייתי במקום כשהאב הגיע, וכשהוא ראה את המראה הוא היה בהלם נורא", סיפר סנ"צ שריקי, "אנחנו מכירים אירועים של דכאון אחרי לידה בקרב המגזר הבדואי, אולם אנחנו עדיין לא יודעים מה קרה שם. החקירה בראשיתה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אם שרצחה את שלושת ילדיה ברהט , ספטמבר 2012. דייב בוימוביץ'
זירת האירוע, היום/דייב בוימוביץ'

האם, בת 26, נעצרה בחשד שדקרה למוות את שלושת הילדים - בן שמונה, בת ארבע ובת חודשיים, כמו גם את בתה בת כשנה שנפצעה באורח קל. כוחות המשטרה הוזעקו למקום כדי לחקור את נסיבות האירוע, ומבדיקה ראשונית עולה כי האם אינה מוכרת לשירותי הרווחה. היא תילקח בהמשך לבדיקה פסיכיאטרית.

סמוך לשעה 14:00 נמסר למוקד מגן דוד אדום דיווח על ארבעה ילדים שעליהם נמצאו סימני אלימות. הפרמדיקים שהגיעו למקום מצאו שניים מהילדים ללא רוח חיים, ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותם. התינוקת בת החודשיים פונתה במצב קשה עד אנוש, יחד עם פעוטה בת שנה במצב קל, למרפאה מקומית לקבלת טיפול רפואי. במרפאה נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה של בת החודשיים, ובת השנה פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully