וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרת נשים בשערי צדק: גוף נשי הוסר מאריזות מוצר

בעמוד הפייסבוק של ח"כ ניצן הורוביץ מופיעה תמונה של אישה על מוצר אורתופדי שנמכר בבית החולים שערי צדק בירושלים, כשהיא מכוסה לגמרי. בית החולים: "אין כאן הדרת נשים"

הדרת נשים בבית החולים: ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ) פרסם אתמול (חמישי) בעמוד הפייסבוק שלו תמונה שצילמה העוזרת האישית שלו, דנה כדורי, בבית החולים שערי צדק בירושלים. לדבריו, כדורי, שעשתה דרכה אל החנות האורתופדית בבית החולים גילתה תכשירים האמורים להקל על כאבים, כאשר תמונת האישה המופיעה על האריזה מכוסה במדבקות. לצידה, תמונת הגבר חשופה לחלוטין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אירן - לא כאן" , תמונת המוצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מאוד שמחתי אתמול שבזכות העתירה לבג"ץ, המדינה התחייבה לפעול נגד הדרת נשים בפרסומות באוטובוסים, אך הבעיה יותר חמורה", כתב הורוביץ. "כמו שאנחנו רואים כאן, גם כשיש תמונות של נשים - משחיתים או מסתירים אותן". הורוביץ הוסיף וקרא: "אם אתם נתקלים במקרים כאלה תעירו לבעלי המקום, תצלמו, תגישו תלונה". לדבריו, המאבק תלוי בפעילותו של כל אחד. הוא סיכם את דבריו כשכתב: "אירן – לא כאן".

מדוברות בית החולים שערי צדק נמסר בתגובה כי החנות האורתופדית מופעלת על ידי זכיין חיצוני, ומברור בעקבות הפרסום מסתבר כי מדובר בחבילה שקיבל מסניף שלו בביתר עילית. "למותר לציין שאין זו מדיניות בית החולים. באותה חנות הממוקמת בכניסה לבית החולים נמצאות חבילות עם תמונות גלויות לחלוטין".

משרד התחבורה: תאסר הדרת נשים מפרסום באוטובוסים

(עדכון ראשון: 19:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully