וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרידי רקטת גראד שנורתה אמש אותרו באזור אילת

שרידי הרקטה אותרו על ידי עובדים מיישוב סמוך שהזעיקו את כוחות צה"ל למקום. ההערכה היא שהרקטה נורתה אמש מחצי האי סיני. גורם מצרי מכחיש: "ישראל מנסה להשפיע על הבחירות"

שרידי רקטת גראד אותרו הבוקר (שבת) באזור עובדה שבדרום הארץ, זאת לאחר שאמש נשמע פיצוץ באזור. חבלנים של צה"ל פועלים במקום לאיתור שרידים נוספים. גורם צבאי מסר כי ההערכה היא שהרקטה שוגרה מחצי האי סיני. במקביל, גורמים בצה"ל עומדים בקשר עם קציני הקישור המצרים בעניין.

הרקטה נמצאה על ידי תושבי יישוב סמוך, שיצאו הבוקר להאכיל גמלים המשמשים לטיולי מדבר באזור, איתרו את השרידים והזעיקו את כוחות הצבא.

"זה בהחלט אירוע מפתיע כי האזור כאן הוא שקט", סיפר לוואלה! חדשות אודי גת, ראש המועצה האזורית חבל אילות. "אנחנו לא מכירים אירועים כאלה בדרך כלל. ביישוב שמעו אתמול פיצוץ עז ולא הבינו מה זה, ורק הבוקר כשיצאו לעבודה כדי לקבל אנשים שמגיעים לכאן לטייל, זיהו את השרידים".

גורם ביטחוני מצרי הכחיש את הדיווחים לפיהם רקטת הגראד נורתה מחצי האי סיני. "מדובר בטענות ישראליות שמטרתן לפגוע במצב הביטחוני בסיני ולהשפיע על הבחירות לנשיאות במדינה", אמר הגורם לאתר המצרי "אל-מסרי אל-יום".

ככלל, בצה"ל נוהגים להפגין איפוק ולאפשר לכוחות הביטחון המצרים לפעול בנושאים כאלה, כדי למגר את הנסיונות לערער את היציבות הביטחונית בגזרה. בצה"ל נערכים לאפשרות של התחממות לאורך הגדר עם סיום בנייתה בחורף 2012, מתוך הערכה שמבריחים וגורמים פליליים, משני צדי הגבול, ינסו לפגוע בגדר ולחדור אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully