וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילת מבסיס בצפון טוענת: נאנסתי במהלך שמירה

קובי דוד

31.5.2012 / 20:30

לטענת החיילת, שני חיילים המשרתים בבסיס אנסו אותה בעת שהשלושה שתו לשוכרה במהלך השמירה. לדברי השניים, המעשים בוצעו בהסכמה. צמרת הפיקוד בבסיס חוקרת את התלונה

חיילת המשרתת באחד מבסיסי צה"ל בצפון הארץ טוענת כי נאנסה במהלך סוף השבוע האחרון על ידי שני חיילים, בעת שהשלושה מילאו תורנות שמירה בבסיס. החיילת, שהתקשתה לשמור את דבר התקרית בסוד, סיפרה למפקדה האישי על שאירע ובעקבות כך פתחה צמרת הפיקוד בבסיס בחקירה. עם זאת, טרם הוגשה תלונה במשטרה הצבאית החוקרת, מאחר והנושא הועבר לבדיקה מקיפה אצל יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים, שתבחן את טענת החיילת.

על פי החשד, שלושת המעורבים, ביניהם הייתה היכרות מוקדמת, שתו לשוכרה במהלך השמירה. שני החיילים יצרו קירבה אינטימית עם החיילת, ואילו זו שהייתה נתונה כאמור להשפעת אלכוהול, לא חשה כי משהו לא טוב קורה. לדברי החיילים, יחסי המין התקיימו בהסכמה מלאה של החיילת וללא הפעלת כוח, אולם גרסתה מנוגדת לחלוטין.

בחקירה שמקיימת צמרת הפיקוד בבסיס, מנסים לפענח מה באמת התרחש באותו הלילה, והגרסאות הסותרות של שני הצדדים מקשות על גיבוש החלטה. "קשה מאוד לקחת צד בסיפור מורכב שכזה", סיפר גורם מתוך הבסיס. "לאור התלונה שמסרה החיילת, מתנהלת חקירה יסודית, כדי להבין מה בדיוק קרה שם. אני לא מאמין שמדובר באונס, כנראה שהיא נכנסה להיסטריה לאחר שהדבר נודע לשאר החיילים".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "הנושא מצוי בבדיקה בידי הגורמים המקצועיים הרלוונטיים במטה יוהל"ן (יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully