וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר גבאי החשוד בתקיפה: "מנסים לפגוע בו"

קובי דוד

29.5.2012 / 16:55

בנו של החשוד בביצוע מעשים מגונים בילדים שהגיעו לבית הכנסת משוכנע שלאביו נגרם עוול. מנגד, גורם חרדי המעורה בפרטי הפרשה טען כי "יש לא מעט סימני שאלה סביב התנהגותו"

ג'יליס

(צילום: ליאור פז – ג'יליס, עריכה אמיר קוטיגרו)

גבאי בית כנסת מוכר ומוערך בצפון, בן 71, חשוד כי ביצע מעשים מגונים במספר ילדים בגילאי 12, שנהגו לבקר בבית הכנסת לעתים קרובות. החברים שמתפללים עימו מסרבים להאמין כי הוא ביצע את המעשים המיוחסים לו ואמרו: "זה לא יכול להיות, מדובר באדם מכובד שלא היה פוגע באף אחד".

הארכת מעצר לגבאי בבית כנסת בצפון החשוד במעשים מגונים לילדים, מאי 2012. ג'יליס
"זה לא יכול להיות". החשוד מובל למעצר/ג'יליס

בית משפט השלום בצפת האריך בצהריים (שלישי) בחמישה ימים את מעצרו של החשוד. הדיון התקיים בדלתיים סגורות במשך למעלה משעה. שופט בית משפט השלום בצפת, אורי גולדקורן, הטיל צו איסור פרסום על תיק החקירה, על מנת לא לחשוף את פרטיהם של הילדים המעורבים. חוקרי המשטרה שנכחו בדיון ציינו כי מדובר בנושא חקירה רגיש מאחר שמעורבים בו קטינים.

בנו של החשוד, שליווה אותו אל הארכת מעצר, טען בשיחה עם וואלה! חדשות: "נגרם לאבא שלי עוול כבד. אנחנו בטוחים שמנסים לפגוע בו. כולם בעיר מכירים ומכבדים אותו מאוד. זה מצער אותי לדעת שמנצלים את תמימותם של הילדים כדי לפגוע בשמו הטוב של אבי". עורך הדין ציון אמיר, המייצג את החשוד, בחר שלא להגיב לדברים.

בניגוד לחבריו של החשוד המתפללים עימו כבר שנים רבות, ומשוכנעים בצדקתו, ישנם גם גורמים דתיים שטוענים כי "'אין עשן בלי אש". "בחברה החרדית שומרים דברים בבטן, זה לא נהוג לדבר על מעשים כאלה חמורים בפרהסיה", סיפר גורם חרדי המעורה בפרטי הפרשה. "זה לא הגיוני שכמה ילדים הגישו תלונה נגד גבאי בית הכנסת, וכולם שקרנים. אני שוחחתי עם מספר גורמים חרדים בעיר, יש לא מעט סימני שאלה סביב התנהגותו של גבאי בית הכנסת".

לקריאה נוספת
הבדרן החרדי שביצע מעשים מגונים בילד נשלח למאסר
עבודות שירות למבצע מעשים מגונים בחניכי צופים
חשד: נער בן 17 ביצע מעשים מגונים בשלוש אחיותיו

לפניות לכתב: davidkobi@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully