וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב אונס ברמת ישי? חשד כי צעירה בת 20 נאנסה הלילה

קובי דוד

21.5.2012 / 18:51

על אף שזהותו של החשוד במעשה ידועה, הוא טרם נעצר. על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. מוקדם יותר חלה התפתחות בחקירת האונס שאירע בסוף השבוע ביישוב

עוד אלימות על רקע מיני ברמת ישי: המשטרה בצפון חוקרת חשד לפיו צעירה בת 20, תושבת אחד היישובים הסמוכים למגדל העמק, נאנסה הלילה (שני) ברמת ישי. זהות החשוד באונס ידועה, עד כה הוא לא נעצר. על יתר פרטי המקרה יצא צו איסור פרסום.

בתוך כך, נרשמה היום התפתחות בחקירת האונס הכפול ברמת ישי. צעיר שלישי חשוד במעורבות באונס הצעירות בלילה שבין שבת לראשון. לדברי המשטרה, החשוד, בשנות ה-20 לחייו, הסגיר עצמו לאחר שנודע לו כי המשטרה מחפשת אחריו. מוקדם יותר הבוקר, דווח כי חשוד שני, תושב הכפר מנשיה זבדה, בן 24, נעצר אף הוא, ומעצרו הוארך בשלושה ימים. חוקרי המשטרה שנכחו בדיון בהארכת מעצרו דרשו מהשופטת להאריך את מעצר החשוד השני משום שלטענתם נאסף חומר חקירה רב שמוכיח את מעורבותו באירוע.

חשוד שלישי באונס ברמת ישי הודה ושיחזר את המקרה. יובל בן-אבו, ערן גילווארג
עוד אונס בצפון? החשוד באונס ברמת ישי משחזר, היום/ערן גילווארג, יובל בן-אבו

גורם במשטרה ציין כי החשוד השלישי שנעצר היום הודה בביצוע האונס ובשוד הרכב, ושיחזר את השתלשלות האירועים. הוא יובא מחר להארכת מעצר. בתגובה להארכת מעצרו של החשוד השני בשלושה ימים, אמר עורך דינו, עלאא סלימאן: "למרשי יש אליבי מוצק. המשטרה לא עשתה מספיק כדי לחקור את אותם אנשים ששהו איתו בזמן האונס במקום אחר. מרשי כופר באשמות ומסר את עדותו". לדבריו, מרשו לא נוכח באירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully