וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבדקת תלונה להטרדה מינית נגד סגן ראש העיר אשדוד

רמי שני

17.5.2012 / 9:14

במקביל לחקירת האונס נגד ראש העיר קריית מלאכי, נודע כי הבכיר, לאון בן-לולו, הוצא לחופשה. זאת, בשל בדיקה חוזרת של תלונה על הטרדה מינית שהגישה נגדו אחת מעובדת המקום

לאון בן-לולו, סגן ראש העיר אשדוד, יצא לחופשה מתפקידו עד שתושלם בדיקה של הטרדה מינית שביצע, לכאורה, באחת מעובדות העירייה. במקביל, נמשכת בימים אלה חקירתו של ראש העיר קריית מלאכי, מוטי מלכה, החשוד באונס ובשוחד של כמה נשים, בהן עובדות עירייה.

ככל הידוע, מדובר בתלונה המתארת אירועים שהתרחשו לפני תשע עד 14 שנים. לדברי המתלוננת, בתקופה זו היא הוטרדה על ידי כמה מבכירי העירייה, בהם בן לולו עצמו.

התלונה הועברה לידי הממונה על ההטרדות המיניות בעיריית אשדוד. ראש העיר, יחיאל לסרי, ביקש מהממונה וממנכ"ל העירייה להכין דו"ח שיסקור את האירועים המתוארים. הדו"ח הועבר למשטרה וכן לידי ראש העיר.

בעירייה לא מוציאים מכלל אפשרות כי מדובר בחלק מתביעת פיצויים שבכוונת העובדת להגיש, לאחר תום חקירת הפרשה ובירורה המשפטי. עם זאת, לא מן הנמנע כי התלונה לא תחקר בשל התיישנות שחלה לגביה.

מהמשטרה נמסר כי אכן הועברו מסמכים מעיריית אשדוד, המתייחסים לתלונה על אירועים מלפני שבע שנים.

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת ההודעה על תלונת העובדת, הנחה ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, את מנכ"ל העירייה, להפעיל את כל גורמי הרשות האמונים על הטיפול בתלונות על הטרדה מינית. בהתאם לכך, נפתחה חקירה על ידי הממונה על נושא זה. במקביל, ראש העיר ביקש מהנבחר שייצא לחופשה עד להודעה חדשה, והורה למנכ"ל למצות את הליכי הטיפול עד תום, לרבות פנייה לרשויות החוק המוסמכות כנדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully