וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא אירן בגבול ישראל: "ניצחון על הציונים"

משה-חי הגיגת

4.5.2012 / 0:11

מוחמד רזא רחימי התקבל במארון א-ראס על ידי קהל אוהד שהניף דגלי אירן וחיזבאללה והשקיף על הגבול. סגן נשיא אירן הביע את תמיכת טהרן בעם הפלסטיני, הלבנוני והסורי

סגן נשיא אירן, מוחמד רזא רחימי, ביקר אתמול (חמישי) במארון א-ראס שבדרום לבנון והתקבל בקריאות אוהדות ובדגלי אירן וחיזבאללה - כך מדווחת סוכנות הידיעות האירנית "אירנא". רחימי נאם באוזני הקהל הדרום לבנוני שהתאסף במקום והביע את תמיכתה המלאה של אירן במאבקו של חיזבאללה וכן בעם הלבנוני, הפלסטיני והסורי.

"העם הלבנוני הוכיח בעזרת מאבקו כי האמונה, היושר וההנהגה הנכונה מנצחים את הנשק שבידי הציונים", אמר רחימי, ותקף את ישראל וארה"ב. "בשנים האחרונות המשטר היהיר של ארצות הברית והגרורה הסרטנית שלו, המשטר הציוני העלוב, ראו בעיני רוחם את חזון המזרח התיכון הגדול, אולם בעזרת האל והעמידה האיתנה של העם הלבנוני והפעילות הייחודית של החיזבאללה במסגרת מלחמת 33 הימים (כינוייה של מלחמת לבנון השנייה. מ.ח.ה) החטיפו להם סטירה חזקה כל כך עד שהם חזרו בהם מן הרצון הזה".

סגן נשיא אירן, מוחמד רזא רחימי, צופה אל גבול ישראל מהכפר מארון א-ראס בדרום לבנון, 3 במאי 2012. רויטרס
עטה כאפייה המסמלת את תמיכתו בחיזבאללה. רחימי בגבול/רויטרס

סגן הנשיא, שעטה עליו את הכאפייה המסמלת את תמיכתו בחיזבאללה, השקיף במהלך הביקור על גבולה של לבנון וישראל מהגן האירני, הממוקם בנקודת הגבול. גם בטקס זה הדגישו אנשי חיזבאללה באזני סגן נשיא אירן את תודתם לטהרן ואת חשיבות העמידה וההתנגדות מול ישראל. במהלך הביקור נפגש רחימי גם עם מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה.

לפני פחות משנתיים, באוקטובר 2010, היה זה נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, שביקר בלבנון. בנאומו בעיירה בינת ג'בל בדרום לבנון תקף אחמדינג'ד את ישראל מול עשרות אלפי מקומיים משולהבים. "אזרחי לבנון נלחמים בחזית ההתנגדות. אויבינו מבועתים מאחדות לבנון ומהתתנגדות של העם הלבנוני. סוד ההתנגדות והניצחון הוא אחדות. הסוד להישרדות הוא אחדות. יש להודות לאל עם כך שאזרחי לבנון מצאו היום את הדרך לניצחון".

סגן נשיא אירן, מוחמד רזא רחימי, צופה אל גבול ישראל מהכפר מארון א-ראס בדרום לבנון, 3 במאי 2012. רויטרס
"האמונה, היושר וההנהגה הנכונה מנצחים את הנשק שבידי הציונים"/רויטרס

הנשיא האירני בירך את תושבי לבנון וכינה אותם "מגני כבוד האדם, חופש האדם וריבונותו". עוד אמר אחמדינג'ד כי "הוכחתם שרצון העם הלבנוני והתנגדותו חזקים יותר מחרבותיהם של היריבים. אתם הראיתם שאין כוח בעולם שיכול לשבור את ההתנגדות של לבנון".

עוד בנושא
אחמדינג'ד בבינת ג'בל: הנחלתם תבוסה לציונים
לבנון: "לא נילחם בישראל אם זו תתקוף באירן"

(עדכון ראשון: 22:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully