וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר סיכל ניסיון שיגור רקטה לעבר ישראל

גורם מדיני אישר כי צה"ל תקף חוליית מחבלים סמוך לרפיח, אך משגרי הרקטות לא חוסלו. מקורות פלסטינים דיווחו כי שני פעילים נפצעו בתקיפה, ופונו לבית החולים

מקורות פלסטינים דיווחו אמש (שבת) כי כלי טיס ישראלי ירה שני טילים לפחות לעבר אופנוע שנסע סמוך לבית הספר דאר פדילה שליד רפיח, ברצועת עזה, ופצע שני בני אדם. בדובר צה"ל אישרו כי בוצע סיכול ניסיון לשגר רקטה, והוסיפו כי למחבלים שנפגעו אכן הייתה כוונה לשגר רקטות לעבר שטח מדינת ישראל.

על פי הדיווחים, אחד מרוכבי האופנוע נפצע באורח בינוני, ואדם אחר ששהה במרחק מאה מטרים מהמקום נפצע אף הוא. שני הפצועים הועברו לבית החולים ברפיח להמשך טיפול.

מוקדם יותר התקבל מידע מודיעיני במערכת הביטחון על כוונה של פעילי טרור לבצע שיגור רקטת לעבר שטח מדינת ישראל, וחיל האוויר הוזנק לביצוע סיכול ממוקד בפאתי רפיח. גורם מדיני אישר כי חיל האוויר תקף את האופנוע במהלך נסיעה אך הפעילים לא חוסלו.

כזכור, חיסולו של מזכ"ל ועדות ההתנגדות העממית, זוהיר אל-קייסי, על ידי צה"ל לפני כחודש הוא שהוביל להסלמה בדרום ולירי מאות רקטות לעבר יישובי ישראל. באותו חיסול, נהרג גם מוחמד חנני, פעיל הארגון, שנסע ברכב עם אל-קייסי בתל אל-הווא שממערב לעיר עזה. מיד לאחר החיסול הודיעו חטיבות סלאח א-דין – הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות, כי "האויב הציוני חיסל את אל-קייסי ופתח את דלתות הנקמה והגיהנום. התגובה שלנו תהיה שוות ערך לפשע הברברי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully