וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח ג'ורג' סעדו ברמלה: נער בן 15 הודה ושחזר

גלעד גרוסמן

15.3.2012 / 13:53

המשטרה התירה לפרסם כי חלה התקדמות בחקירת רצח סעדו שנדקר למוות בעת שטייל עם כלבו. לדברי המשטרה, נמצאו ראיות שקושרות את הנערים החשודים לאירוע וכן סרטון ממצלמת אבטחה

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה אמיר קוטיגרו)

הותר לפרסום: החשוד המרכזי ברצח של ג'ורג' סעדו הוא נער בן 15, שלדברי המשטרה הודה ברצח ושיחזר אותו. במשטרה עדיין לא יודעים להצביע באופן ודאי על המניע לרצח, ובודקים אם מדובר במניע פלילי או לאומני. אמש נעצרו שני נערים נוספים, החשודים בסיוע לחשוד המרכזי, והם יובאו להארכת מעצר. לדברי המשטרה, חלק מהחשודים הנוספים הודו אף הם במעורבות באירוע.

הנער החשוד בירי היה אמור להיות במעצר בית בליל הרצח, בעקבות מעורבותו בקטטה בבית הספר. הוא סיפר בחקירתו כי חבריו קראו לו לאחר שהתפתח עימות עם המנוח, והוא חשש שהוא חמוש ומתכוון לשלוף נשק אז ירה בו. במשטרה אמרו עוד כי הנערים הכירו את סעדו קודם לרצח, לאור העובדה שהוא מטייל כבר שנים עם כלבו בשדות. בליל הרצח פגש סעדו את הנערים, אך משלב זה לא ברור בדיוק איך הידרדר המפגש לרצח, מכיוון שהחשודים מסרו גרסאות סותרות.

סעדו, בן 51, נמצא בליל שני ירוי ברחוב הזית ברמלה ומהחקירה הראשונית עלה כי הוא נורה בזמן שטייל עם כלבו בעיר. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום מצא אותו כשהוא סובל מפצעי ירי בפלג גופו העליון, הוא פונה במצב קשה לבית החולים אסף הרופא בצריפין, שם מת מפצעיו.

מפקד מחוז מרכז, ניצב בנצי סאו, אמר במסיבת עיתונאים היום כי "לא ניתן עדיין להצביע באופן ודאי על המניע לרצח, ולכן במשטרה חוקרים את כל הכיוונים - לאומני ופלילי". הוא גם שיבח את המנהיגות בעיר רמלה, שמנעה עימותים בין יהודים לערבים בעיר.

מפקד ימ"ר מרכז, יגאל בן שלום, סיפר כי כבר בליל הרצח התקבל מידע במשטרה על מעורבות נערים ברצח, והם עוכבו לחקירה. לדבריו, בזירת הרצח נמצאו ראיות שקושרות את הנערים לרצח. בנוסף, מצלמה שהוצבה במפעל סמוך למקום הרצח תיעדה חלקים מהארוע.

עוד באותו נושא
משפחת הנרצח ברמלה: "הרגו אותו כי היה יהודי"
במשטרה גובר החשד: הרצח ברמלה - על רקע לאומני
רצח ברמלה: גבר נורה למוות במהלך טיול עם כלבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully