וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ילדים פלסטינים נהרגו מפיצוץ נפל פגז ליד חברון

ניר יהב ויהושע בריינר

6.3.2012 / 16:51

מחקירה ראשונית עולה כי הילדים, בני אותה משפחה, שיחקו בנפל וכתוצאה מכך הוא התפוצץ. בפיצוץ נפגעו שלושה בני אדם נוספים שהועברו לטיפול בבית החולים

מקורות פלסטינים דיווחו כי שני ילדים פלסטינים נהרגו ושלושה נוספים נפצעו בפיצוץ של נפל פגז צה"לי שאירע היום (שלישי) באזור ואדי רים ממזרח לעיר חברון, סמוך לכפר בני-נעים.

לפי הדיווח, ההרוגים עם חמזה ג'ראדאת וזאיד ג'ראדאת, בני 12. השלושה שנפצעו – הישאם ג'ראדאת, נזיר ג'ראדאת ויאסר ג'ראדאת - הועברו להמשך טיפול בבית החולים בחברון.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה, כי ייתכן שמדובר במוקש או בפגז ישן בו שיחקו הילדים. האירוע קרה בשטח A ולכן הטיפול מתבצע על ידי הרשות הפלסטינית בשיתוף עם גורמים בצה"ל והמינהל האזרחי. המינהל האזרחי אף פנה לגורמי רפואה בחברון והציע להם לפנות את הפצועים לבית החולים בירושלים. בשלב זה, ההצעה נענתה בשלילה.

בשנים האחרונות נפצעו מספר ילדים פלסטינים מהאזור כתוצאה מפיצוץ של נפלים שהותירו חיילי צה"ל. רק לפני כשבועיים דיווחו מקורות רפואיים פלסטינים כי שני צעירים פלסטינים תושבי חברון נפצעו כתוצאה מפיצוץ של נפל פגז ישראלי בדרום העיר. לפי הדיווחים, השניים נפצעו באורח בינוני והם הועברו להמשך טיפול בבית החולים. גם בחודש ינואר דווח על שני אחים פלסטינים בני שבע ותשע שנפצעו כתוצאה מפיצוץ נפל פגז ליד העיירה יטא מדרום לחברון. השניים הועברו על ידי צה"ל לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

עוד באותו נושא
מג'דל שמס: "שדה מוקשים מ-67' מסכן את ילדינו"
ניצחון למטיילים: אין מוקשים במעיין עין מוקש

לפניות לכתבים: יהושע - joshjosh@walla.com, ניר - nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully