וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי מרצ סיירו בחברון - והתקבלו בגידופים מצד פעילי ימין

יהושע בריינר

26.2.2012 / 16:01

מספר פעילי ימין ליוו את ביקורם של חברי הכנסת גלאון והורוביץ בחברון בצעקות. "נלמד אתכם מהי דמוקרטיה אמיתית", קראו לעברם. מהמפלגה נמסר: "המשטרה לא נקפה אצבע"

"למה לא הלכתם לחיפה לבקר את החיילים שהותקפו בלינץ'?", כך צעקו הבוקר (ראשון) פעילי ימין בחברון אל עבר חברי מפלגת מרצ, בהם חברי הכנסת זהבה גלאון וניצן הורוביץ, שהגיעו לסיור בעיר. הביקור בעיר התקיים במחאה על הסיורים שעורך משרד החינוך לתלמידים בעיר במסגרת תוכנית לימודים חדשה בהוראת שר החינוך.

אנשי המפלגה קיימו במשך שעה ארוכה סיור רגלי באזור מערת המכפלה והיישוב היהודי וקיבלו הסברים מאנשי "שוברים שתיקה" על חייהם של הפלסטינים לצד כוחות צה"ל והמתנחלים. את הסיור אבטחו כוחות גדולים של משטרה וצבא, ולכל אורכו ליוו אותו בצעקות פעילי הימין הקיצוני נעם פדרמן, ברוך מרזל ועוזרו של ח"כ מיכאל בן-ארי, איתמר בן גביר.

"אנחנו נלמד אתכם מהי דמוקרטיה אמיתית", אמר בן גביר לאנשי מרצ, "במקומות שבהם אתם הולכים נרצחו יהודים, את זה גם מספרים לכם? חבל שלא הלכתם לחיפה לבדוק מה שלומם של החיילים שהותקפו". מעבר לצעקות, הסיור הסתיים ללא אירועים חריגים.

אנשי מפלגת מרצ אמרו לאחר שסיימו את הביקור בחברון כי "המשטרה לא נקפה אצבע כדי לסלק את הפרובוקטורים במהלך סיורנו בחברון". הם הוסיפו כי הם "קוראים למשרד החינוך שלא לאפשר ביקורים באתרי מורשת המציגים צד אחד בלבד, את זה הקיצוני- מתנחלי", אמרו במרצ, "יש חשיבות שתלמידי ישראל יחשפו לתמונה הכוללת של שלטון הכיבוש".

לקריאה נוספת:
הוארך מעצר התוקפים בחיפה: "כמו הלינץ' ברמאללה"
מתנחלים תקפו את ח"כ זועבי: "מי יתחתן עם מחבלת"
בימין מתנגדים לסיורי הקצינים בחברון: "שיתוף פעולה מעוות"

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully