וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס בחיל האוויר: החשוד בעל "עבר בעייתי"

12.2.2012 / 14:10

מחקירת אונס החיילת שאירע בסוף השבוע בבסיס החיל בחיפה עולה כי החשוד שתה כמות מופרזת של אלכוהול ואנס אותה באכזריות תוך גרימת חבלות בגופה. מחר הוא יובא להארכת מעצרו

חקירת מקרה האונס האכזרי בבסיס חיל האוויר – סטלה מאריס בחיפה נמשכת. מחקירת המשטרה הצבאית החוקרת עולה כי חייל המשרת בתפקיד מנהלה בבסיס סיים את משמרתו בלילה שבין חמישי לשישי, הלך לחדרו ושתה כמות מופרזת של אלכוהול. לאחר מכן, פנה אל חיילת שהתנגדה בעבר לבלות במחיצתו, תקף אותה באכזריות ולבסוף אנס אותה תוך שהוא גורם לחבלות בגופה. החיילת פונתה לבית החולים ולאחר סדרת בדיקות הוחלט לאשפזה כשהיא סובלת מחבלות רבות בגופה ומטראומה נפשית. החייל יובא מחר (שני) להארכת מעצרו בבית הדין הצבאי ביפו.

מחקירת מצ"ח עולה כי החייל הגיע לחדרה של החיילת ולאחר שניסה לשכנע אותה להתלוות אליו לחדרו וזו סירבה הלם בה באגרופיו ואנס אותה באכזריות. יחד עם זאת קיימת גרסה נוספת על פיה החיילת היא שהגיעה לחדרו, שם הוא אנס אותה.

לדברי גורם צבאי המצוי בפרטי החקירה מדובר בחייל בעל בעיות משמעת ושתיית אלכוהול, ואף לאחרונה סיים לרצות עונש מאסר על שתיית אלכוהול ואלימות. במסגרת החקירה הראשונית בבסיס לא הצליחו חוקרי מצ"ח לאסוף עדויות של חיילים ששמעו את זעקותיה של החיילת. החיילת התלוננה בפני מפקדיה, ופרטי האירוע הועברו לידי המשטרה הצבאית שפתחה בחקירת המקרה. במהלך החקירה הוחלט לעצור את החייל בגין מספר ראיות שנאספו נגדו הקושרות אותו לתלונת החיילת. מדובר צה"ל נמסר כי הנושא נמצא בחקירת מצ"ח ובסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית.

חייל נעצר בחשד שתקף מינית חיילת בבסיס חיל האוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully