וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נהג מונית אנס נוסעת, ביצע עבירות מין באחרות

קובי דוד

18.1.2012 / 19:13

תושב צפת בן 51 נעצר לאחר שאישה התלוננה נגדו כי אנס אותה, אחרת התלוננה כי הטריד אותה מינית ודיווח מודיעיני קבע כי ביצע מעשה מגונה בשלישית. "יתכן ונשים נוספות נפגעו"

בית משפט השלום בצפת האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של נהג מונית בן 51, תושב העיר, החשוד כי אנס אישה שהסיע במסגרת עבודתו, ביצע מעשה מגונה באחרת, ואף הטריד נוסעת נוספת – כל השלוש בשנות הארבעים לחייהן. הסיפור התגלה לאחר שאחת הנשים הגיעה בשבוע שעבר אל תחנת המשטרה בעיר, והגישה תלונה על אונס נגד החשוד. חוקרי המודיעין של התחנה פתחו בחקירת האירוע, ובמקביל לכך, התקבל בידי החוקרים דיווח מודיעיני שהוביל אותם למתלוננת נוספת, שעל פי החשד הוטרדה על ידי החשוד גם כן. אז התלוננה האישה השלישית, שטענה כי הנהג ביצע בה מעשה מגונה.

עם הצטברות הדיווחים נעצר החשוד בשבוע שעבר, והובא לחקירה בתחנת המשטרה. בחקירתו טען החשוד כי לא ביצע את המעשים המיוחסים לו, פרט לכך שאישר כי אכן הסיע את האישה שהתלוננה כי אנס אותה. עם זאת, הוא דחה מכל וכל כי קיים עמה יחסי מין. היום הוארך מעצרו של החשוד, כאמור, ובמשטרה ציינו כי יבקשו להאריך את מעצרו מחדש בתחילת שבוע הבא.

קצין החקירות והמודיעין בתחנה, פקד תומר שטראוס, סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר באדם שאינו מוכר למשטרה. המעשים המיוחסים לו התבצעו במסגרת תפקידו כנהג מונית. אנחנו מעריכים שישנן נשים נוספות שייתכן ונפגעו על ידי החשוד וטרם הגישו תלונה בתחנת המשטרה, וקוראים להן להגיע אלינו ולהתלונן, כדי שנוכל למצות עמו את הדין".

עוד בנושא
אחרי שנה וחצי בכלא: מעצר בית לסב שאנס נכדתו
הוארך מעצרו של נער מרהט החשוד באונס בשדרות
חשד: חייל אנס נערה בשירותים במועדון בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully