וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה שפונתה ממאחז: "שוטר תקף אותי מינית"

יהושע בריינר

12.1.2012 / 17:11

צעירה שפונתה מהמאחז מצפה אביחי טוענת כי שוטר משמר הגבול שפינה אותה הכניס את ידו מתחת לחצאיתה. "הייתי בהלם", סיפרה. מג"ב: "טרם הוגשה תלונה, הנושא ייבדק"

צעירה שפונתה הבוקר (חמישי) מהמאחז מצפה אביחי שבקריית ארבע טוענת כי שוטר שהשתתף בפינוי תקף אותה מינית. מוריה (שם בדוי), פעילת ימין בת 18 המתגוררת במאחז רמת מגרון, הגיעה למצפה אביחי לאחר שהגיעו לאוזניה שמועות על פינוי המאחז. לדבריה, היא התכוונה לסייע בפינוי ההריסות ולשקם מחדש את הבית במקום, אלא שאז הגיעו למקום מספר שוטרי משמר הגבול שדרשו ממנה ומבנות נוספות לעזוב את המקום. לדברי הבנות, משסירבו להתפנות בטענה כי הצו לא חל על המקום בו שהו, החלו השוטרים לפנותן בכוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינוי המאחז מצפה אביחי, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שני שוטרים גררו אותי בכוח ודרשו ממני לעלות לג'יפ", סיפרה מוריה לוואלה! חדשות, "ואז הגיע שוטר שלישי שאיים עלי שאם לא אעלה לג'יפ – הוא יעשה זאת בכוח". לדבריה, משלא נענתה לו, "השוטר תפס לי את הרגליים וממש הכניס את היד שלו אל מתחת לחצאית שלי ונגע בי. אחרי כמה שניות הוא דחף אותי בגסות אל תוך הג'יפ. הייתי בהלם. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי".

מוריה, שכבר פונתה בעבר ממאחזים על ידי כוחות הביטחון, אמרה שידעה מיד כי לא מדובר בחיכוך שנוצר כתוצאה מפינוי. "זה היה אקט מיני לחלוטין והיד שלו לא הגיע בטעות אל בין הרגליים שלי". לאחר כמה דקות הורדה מוריה סמוך לבסיס משמר הגבול בחברון, ובצהריים היא הגישה תלונה במחלקה לחקירות שוטרים נגד השוטר.

במקביל, פנה ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) לשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' בדרישה לחקור את האירוע. "אחרי שמתנהגים בגסות לתושבים, שמפנים באמצע הלילה בקור מקפיא ילדים קטנים ותוקפים מינית נערה, שלא יבואו בתלונות לנערי גבעות", אמר בן ארי.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה, כי "מבדיקה ראשונית שנערכה לא נמצא בסיס לטענות. הפינוי בוצע במקצועיות תוך רגישות רבה ולא נרשמו אירועים חריגים במהלכו. ראוי להדגיש כי עד כה טרם התקבלה כל תלונה בנושא. למרות זאת, הטענה תועבר על ידי משטרת ישראל למחלקה לחקירות שוטרים".
עוד בנושא:
פונה מאחז מצפה אביחי, המתנחלים: "נמשיך לבנות"
חשד לנקמה אחרי הפינוי ביצהר: מסגד הוצת בשומרון
הצעה: לאסור פינוי מאחז שקיבל סיוע מהמדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully