וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל פיגוע: 4 פלסטינים נעצרו כשברשותם 11 מטענים

במעבר סאלם צפונית לג'נין נתפסו הפלסטינים על ידי כוח של המשטרה הצבאית. ברשות אחד מהם היה אקדח מאולתר, תחמושת וסכין באורך 20 סנטימטרים. הם נעצרו והועברו לחקירה

סוכל פיגוע בשומרון: כוח של המשטרה הצבאית עצר הבוקר (ראשון) ארבעה פלסטינים שברשותם 11 מטעני צינור במעבר סאלם צפונית לג'נין. כמו כן נמצא ברשות אחד מהם אקדח מאולתר, תחמושת וסכין באורך של 20 ס"מ. הארבעה הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

מפקד גדוד "תעוז" של המשטרה הצבאית, סגן-אלוף ארז רבן, סיפר לוואלה! חדשות כי "חיילי המשטרה הצבאית פזורים ב-40 מעברים שונים ברחבי פיקוד המרכז. מאבחן ביטחוני בשם דניאל במחסום סאלם הצמוד לבית הדין בג'נין, הבחין בארבעה פלסטינים שביקשו להיכנס למחסום. הם נראו לו חשודים כבר בהתחלה. אחד מהם התנהל בצורה חשודה וחוטי חשמל יצאו ממעילו. אחד נוסף צפצף במגנומטר כשעבר בכניסה".

סא"ל רבן הוסיף כי "דניאל סימן לפלסטיני להרים ידיים ולהתפשט וזיהה שלושה מטעני צינור ובחיפוש בתיק זוהו עוד שמונה מטעני צינור, אקדח מאולתר ותחמושת לאקדח". בעקבות האירוע הוחלט לסגור את המעבר ולנעול את ארבעת הפלסטינים בתוך מבנה שבולם פיצוצי מטעני חבלה. חבלני המשטרה הגיעו למקום האירוע והחלו בתהליך נטרול המטענים.

עוד אמר סא"ל רבן כי "ארבעת הפלסטינים באו כקבוצה ורק על שניים אותרו מטענים. הם הועברו לחקירת משטרה ומוקדם מדי לקבוע שהם באו להתפוצץ בבית הדין, אך עם זאת יש לומר שמדובר בכניסה חד-כיוונית. אין להם לאן ללכת פרט לבית הדין".

יצוין, כי בשנת 2011 לא נרשמה עלייה חדה בהיקף אמצעי הלחימה שנתפסו על ידי שוטרי המשטרה הצבאית במעברים ובחסמים בהשוואה לשנת 2010 במהלכה אותרו 140 אמצעים ביניהם מטענים, סכינים ואמצעי לחימה מאולתרים. סא"ל רבן ציין כי "אני הרבה זמן בגזרה ומעולם לא נתקלתי בכמות כזו גדולה של מטעני חבלה בו זמנית. מוקדם מדי לקבוע מה הייתה הכוונה של נושאי מטעני החבלה".


עוד באותו נושא:
אש נורתה על כוח צה"ל בגבול ישראל-מצרים, כוחות רבים הוקפצו
חשד לנסיון פיגוע ירי בשומרון: אש נורתה על רכב ישראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully