וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדריסת לי זיתוני נעצר בצרפת בחשד למרמה

גלעד גרוסמן

20.12.2011 / 20:10

הפרקליטות קיבלה עדכון מהרשויות בצרפת בנוגע למעצרו של אריק רוביק, אחד משני הצרפתים שדרסו למוות את לי זיתוני ונמלטו מהארץ. מטה המאבק להסגרת השניים: "להביא אותם למשפט בישראל"

אריק רוביק, אחד משני האזרחים הצרפתים שדרסו למוות והפקירו את הצעירה הישראלית לי זיתוני, נעצר בצרפת בחשד לעבירות מרמה. לאחר החקירה רוביק שוחרר לביתו. הרשויות בצרפת עדכנו את המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה בפרטי המעצר. יצוין כי למעצר אין כל קשר לדריסתה של זיתוני, או לניסיונות שנעשים בישראל להסגיר את רוביק והחשוד השני קלוד איזק לארץ.

מאז שהשניים נמלטו לצרפת, בוחנים בפרקליטות את האפשרות לבקש מצרפת להסגירם לישראל או לחילופין להעביר לידי הצרפתים את חומרי החקירה מישראל בכדי לקיים שם את המשפט. באחרונה הודיעה התובעת בצרפת כי אין בכוונת הרשויות בפריז להסגיר את רוביק ואיזק, כך שמעצרו של רוביק, לא מסמל כפי הנראה התקדמות כלשהי כיוון זה.

אלעד סאסי, יועץ התקשורת של מטה המאבק להסגרת דורסי לי זיתוני מסר בתגובה כי "מדובר בשני עבריינים שהגיע הזמן שממשלת צרפת תעצור. אין בכוונת מטה המאבק להפסיק את המאבק עד ששני הדורסים יוסגרו למשפט צדק בישראל על דריסתה, הריגתה והפקרתה של לי זיתוני".

  • עוד באותו נושא:
  • לי זיתוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully