וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון מקפיא דם בבריטניה: נחש אוכל גורת חתולים

אלמוני פרסם סרטון לחג המולד בו הוא מאכיל נחש פיתון בחתלתולה, לצלילי שירי החג. כעת מנסים לאתר בבריטניה את מקור הסרטון ולהעמיד לדין את האיש, שהבטיח שסרטונים נוספים בדרך

זעזוע בבריטניה: בסרטון חג מולד חולני שהפיץ אלמוני באינטרנט מצולם אדם מאכיל נחש פיתון בגורת חתולים בת כארבעה חודשים לצלילי שירי חג מולד עליזים. עכשיו הארגון הבינלאומי לזכויות בעלי חיים, RSPCA, מנסה לאתר את יוצרי הסרטון.

זהירות: הסרטון קשה לצפייה

בתחילת הסרטון בעליה של החתלתולה, ככל הנראה בשנות ה-20 לחייו, מניח אותה בכובע סנטה קלאוס ולוקח אותה לחדר השינה, שם המתין חבוי בין כריות המיטה נחש פיתון בורמזי. כאשר החתולה מבחינה בנחש היא משתדלת להתרחק ממנו, אך המצולם האלמוני אינו מניח לה להתרחק, ומסיח את דעתה. ברגע זה מסתער עליה הנחש - והורג אותה. כאשר הוא בולע את ראשה במלואו מתחיל להתנגן ברקע שיר חג המולד המוכר, "Little drummer boy".

בתחתית הסרטון, שמקורו ככל הנראה בדרום לונדון, כתובה ההערה המצמררת, המבטיחה כי בעתיד "יפורסמו עוד סרטוני האכלה". התעללות בבעלי חיים היא עבירה פלילית בבריטניה, והעונש המקסימלי עליה עומד על קנס בגובה 20,000 פאונד ושישה חודשי מאסר בפועל. כעת הסרטון מופץ בכלי התקשורת הבריטיים, בתקווה שהדבר יסייע להם לתפוס את העבריין ולמנוע את יצירת הסרטון הבא.

עוד באותו נושא
בריטניה: אשה הורשעה בבישול החתול של חברתה?
חשד: תושב הצפון ערך קרבות בין כלבים והתעלל בהם
להעיר את האדישים: מקרי התעללות חמורים בחתולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully