וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומס חריג בבתי החולים בחיפה: חולים הופנו לנהריה

קובי מנדל

28.11.2011 / 23:04

בשלושת בתי החולים בחיפה - רמב"ם, כרמל ובני ציון, מורגש עומס רב, ומבתי החולים נמסר כי קיים קושי של ממש במציאת מיטות אשפוז. חולים הופנו לבית החולים בנהריה, גם שם ישנו עומס

עומס חריג מורגש הערב (שני) בחדרי המיון של שלושת בתי החולים בחיפה – רמב"ם, כרמל ובני ציון. מבתי החולים נמסר כי קיים קושי של ממש במציאת מיטות אשפוז וזמני ההמתנה ארוכים במיוחד. בשלב זה לא ידועה הסיבה לעומס.

על רקע העומס, חדר המיון של בית החולים בנהריה החל הערב להתמלא בחולים שפונו מבתי חולים בחיפה, שלא הצליחו לקבל מטופלים נוספים. מבית החולים נמסר כי קיים עומס, וזמני ההמתנה ארוכים מהרגיל, אך למרות זאת בית החולים ממשיך לקבל מטופלים.

בתוך כך, ממשיך המשא ומתן בין הרופאים המתמחים למשרד האוצר. שלשום אמר פרופ' יצחק זמיר, אחד משני המתווכים בסכסוך, כי "הליך ההידברות מתנהל על יסוד ההחלטה שהתקבלה בבית המשפט העליון. החלטה זו אומרת שההידברות תעסוק בתנאי עבודתם של הרופאים הצעירים במסגרת ההסכם בלבד. איננו אמורים ואיננו מוסמכים לעסוק בהליך ההידברות בקיצור ההסכם". זמיר ציין עוד כי "לדעתנו, תביעות המתמחים בחלקן יכולות להתקבל".

ביום שישי נפגשו המגשרים מטעם בית המשפט העליון בסוגיית המתמחים, פרופ' יצחק זמיר ופרופ' מוטי מירוני, עם שר האוצר, יובל שטייניץ. בפגישה הציג בפניהם שטייניץ את השקפתו ועמדותיו בנוגע לעתידה של מערכת הבריאות.

עוד באותו נושא:
רפואה במצב חירום - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
הרופאים הסכימו לשוב לעבודה - שני מגשרים מונו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully