וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשים מגונים בבת 7 בבית כנסת

רמי שני

14.11.2011 / 14:46

כתב אישום הוגש נגד ישראל בשארי בגין ביצוע מעשים מגונים בילדה בת 7 בעת ששהתה בעזרת הנשים בבית כנסת באילת. בחלק מהמקרים ביקש הנאשם מהילדה לגעת באיבר מינו: "תגעי במלפפון שלי"

לבית משפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (שני) כתב אישום נגד ישראל בן זכריה בשארי תושב אילת בן 46, בגין ביצוע מעשים מגונים בילדה בת שבע, בעת תפילות שהתקיימו בבית כנסת באילת בשנתיים האחרונות.

לפי כתב האישום נהג הנאשם, מכר של אבי הקטינה, להגיע לבית הכנסת ולשבת בעזרת הנשים בעת שלא נכחו בה מתפללות, שעה שגם הילדה שהתה במקום כיוון שהגיעה להתפלל עם אביה. בשארי נהג לפנות אל הקטינה ולבקש ממנה לשבת על ברכיו, תוך שהוא מבטיח לה כי יתן לה ממתקים בתואנה כי הוא "רק מדגדג אותה ולא מסתכל", "זה בסדר" ואביה מסכים.

משהילדה נענתה לו, הרים הנאשם את החצאית שלבשה, הכניס את ידו מתחת לחצאיתה ונגע בירכה באזור הסמוך לאיבר מינה ונגע בחלק העליון של רגליה. על פי כתב האישום, בשארי לא הסתפק בכך ובכמה מקרים אף ביקש מהילדה לגעת באיבר המין שלו, "הנה, תגעי במלפפון שלי. זה נעים", נהג לומר לה.

הילדה סיפרה על המעשים לאביה, שהגיש על כך תלונה במשטרת אילת. חוקרת מאגף הרווחה העירוני, חקרה את הילדה ושמעה מפיה על המעשים. לדבריה, היא ניסתה להימנע מלגעת בו או לא לאפשר לו לגעת בה וניסתה להסביר כי המעשה הזה 'אינו צנוע'. בשארי, כמתואר בכתב האישום, לא ויתר והמשיך לבצע בה את המעשים. במהלך חג הסוכות 2011, נכתב בכתב האישום, קרא הנאשם לילדה להתקרב אליו, וכשזו עמדה בסמוך אליו הרים את חצאיתה, הכניס את ידו מתחת לחצאיתה, וליטף את ירכה.

זמן קצר לאחר חקירת הילדה, נעצר בשארי על ידי המשטרה. הוא הודה במעשים המיוחסים לו ואמר לחוקרים כי הוא בבעיה ואינו יודע איך לטפל בעצמו. כתב האישום, שהוגש על ידי עוזרת פרקליט מחוז הדרום עו"ד אלין שקאף, מייחס לו שורה ארוכה של מעשים מגונים. במקביל לכתב האישום, הגישה המשטרה בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בנושא:
חשד: עובד סוציאלי תקף מינית את בנם של מטופליו
רב החשוד באונס בצפון טוען: "יש ממצאים חדשים"
הרב מוטי אלון: "לא ביצעתי מעשה מיני בתלמידיי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully