וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיפת ברזל יירטה רקטה מעל באר שבע, אזעקה בשדרות

רמי שני

31.10.2011 / 18:11

מוקדם יותר התפוצצו שתי רקטות בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב ומדרום לאשקלון, במקרים אלו לא דווח על נפגעים או על נזק

הירי מהדרום מתגבר: כיפת ברזל יירטה רקטה מעל באר שבע. רקטת קסאם התפוצצה הערב (שני) בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק באירוע. מוקדם יותר התפוצצה רקטה ששוגרה מרצועת עזה בשטח פתוח מדרום לאשקלון. גם באירוע זה לא דווח על נפגעים או על נזק. רקטת גראד נוספת התפוצצה בעיר באר שבע, כוחות הביטחון עושים דרכם למקום כדי לאתר את מקום הפגיעה, ולבחון האם היו נפגעים באירוע.

כיצד צריכה ישראל להגיב לירי מעזה? הצביעו בפייסבוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום להסלמה במצב הביטחוני בדרום בישיבת סיעת הליכוד, ואמר כי "אין הפסקת אש, אין משא ומתן וצה"ל ממשיך לפעול. בכל פעם שמישהו יחשוב ויפעל להפר את שלוותם של תושבי הדרום, פעילותנו תהיה קשה כפי שהיה בשבת, ואף קשה יותר".

היום הודיעה הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, פלוגות אל-קודס, כי ברשותה "אופציות רבות" ובכוונתה לעשות בהן שימוש אם תימשך ההסלמה הישראלית ברצועת עזה. דובר הזרוע הצבאית, אבו אחמד, אמר לסוכנות הידיעות "מען" כי "המשגר הרב-קני שעשינו בו שימוש שלשום הוא חלק מטקטיקה חדשה. יש לנו משגרים ניידים, שהשיגור מהם מהיר מאוד. יש לנו עוד אופציות חדשות ורבות", הזהיר. עוד אמר אבו-אחמד כי ארגונו מחויב לרגיעה, כל עוד ישראל אינה תוקפת בעזה.

גם שר החוץ אביגדור ליברמן התייחס להסלמה במצב הביטחוני בדרום. בישיבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת אמר ליברמן, כי יש להפיל במהרה את שלטון חמאס ברצועה: "לא צריך לחכות לנסים: אלוהים עוזר למי שרוצה לעזור לעצמו. חייבים להפיל את שלטון חמאס ומיד, מהר ככל האפשר".

הבוקר דיווחו מקורות פלסטינים כי נמצאו גופותיהם של שני פלסטינים חמושים שנהרגו כתוצאה מתקיפה ישראלית במהלך הלילה ממזרח לעיר חאן יונס. השניים הם יוסף אבו עבדו ועלי עקאד, תושבי חאן יונס. בהודעה שפרסם ארגון פלסטיני זניח בשם "אל-אחראר" נמסר כי השניים הם פעילים בארגון. בנוסף הבטיח הארגון לנקום את מותם: "דמם לא נשפך לשווא. נגיב על הפשעים הישראלים". בכך עולה מספר הפלסטינים שנהרגו מאז ההסלמה ביום שבת ל-12.

ההסלמה בדרום - כותרות נוספות:
מטח רקטות נורה לעבר הדרום, שני בני אדם נפצעו
גראד התפוצץ ליד אשדוד, צה"ל תקף 3 יעדים בעזה
מטען התפוצץ ליד כוח צה"ל בעזה, רקטה נפלה בדרום

(עדכון ראשון: 16:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully